تصادف مرگبار لکسوس با پراید در این بزرگراه

عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده لکسوس، به علت سرعت بسیار بالا منجر به مرگ دو نفر شد.

تصادف مرگبار لکسوس با پراید در این بزرگراه

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری لکسوس در بزرگراه شهید صدر خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین تصادف فوتی پایتخت گفت: ساعت5:45 صبح امروز یک مورد تصادف منجر به فوت در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر قبل از میدان نوبنیاد به پلیس اعلام شد که درپی آن ماموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به جزئیات این تصادف افزود: در این تصادف، خودروی سواری لکسوس با خودروی پراید برخورد کرد که درپی آن خودروی پراید در اثر شدت این برخورد، چرخیده و با عابرپیاده‌ای که در ایستگاه اتوبوس ایستاده بود؛ برخورد کرد. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: شدت این برخورد به نحوی بود که هم راننده پراید و هم عابرپیاده بر اثر شدت جراحات در صحنه تصادف کشته شدند. این موضوع به تایید عوامل اورژانس نیز رسید. همچنین راننده و سرنشینان خودروی لکسوس نیز جراحات سطحی دیدند.

جوانبخت درباره علت این تصادف گفت: علت این برخورد، عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده لکسوس، به علت سرعت بسیار بالای این خودرو بوده است که منجر به مرگ دو نفر شده است. 

وی افزود: سرعت بالای این خودرو باعث شده هم راننده نتواند خودروی خود را کنترل کند و هم شدت برخورد، باعث افزایش میزان جراحات وارده به افراد بوده است که مرگ آنها را نیز رقم زد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: راننده و سرنشین این خودرو لکسوس، دو جوان 20 ساله بودند که از والدین درخواست می کنیم حتما روی رفتار فرزندان جوان خود کنترل کافی را داشته باشند.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان