بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب بیون وو سوک

بیون وو سوک یکی از محبوب‌ترین بازیگران دنیای سریال‌های کره‌ای در حال حاضر است؛ این به ویژه به دلیل حضور او در سریال «دونده دوست داشتنی» است که امسال به یک موفقیت غیرمنتظره تبدیل شد.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب بیون وو سوک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «دونده دوست‌داشتنی» امسال به شدت مورد توجه مخاطبان کره‌ای و بین‌المللی قرار گرفته و بدون تردید یکی از دلایل این موفقیت خیره‌کننده حضور چشمگیر و تاثیرگذار بیون وو سوک بوده است. او به خاطر نحوۀ بازی‌اش در این سریال تحسین مخاطبان و منتقدان را به دست آورده و در جامعه طرفداران سریال‌های کره‌ای بسیار محبوب شده است.

به گزارش فرادید؛ با این حال، این بازیگر قبلاً در فیلم‌ها و سریال‌های موفق دیگری نیز حضور داشته و با ایفای نقش‌های متنوع، نشان داده که چه بازیگر توانمند و انعطاف‌پذیری است. بدون مقدمه‌چینی بیشتر، بیایید نگاهی به برخی از کارهای قبلی او بپردازیم.

1. خدمۀ گل؛ آژانس ازدواج چوسان (2019)
 

بیون وو سوک با ایفای نقش «دو جون» در «آژانس ازدواج چوسان» توانایی خود را در ژانر رمانتیک تاریخی به نمایش گذاشت. داستان این سریال در دوران چوسان روایت می‌شود و سه جوان خوش‌تیپ را دنبال می‌کند که یک آژانس همسریابی را اداره می‌کنند و وعده می‌دهند هر مردی را به یک داماد درجه‌یک تبدیل کنند. اما زمانی که رهبر آژانس، ما هون، درخواست تبدیل آهنگری ساده به اسم لی سو به یک خواستگار اشرافی را دریافت می‌کند، چالش بزرگی برای آن‌ها به وجود می‌آید. در میانۀ تلاش‌های آن‌ها برای انجام این درخواست غیرمعمول، اسرار گذشته‌شان دوباره برملا می‌شود و دوستی‌ها و موفقیت آژانسشان را تهدید می‌کند. بیون وو سوک در این سریال نقش خبرچین خوش‌قیافۀ آژانس ازدواج را بازی می‌کند.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «بیون وو سوک»

2. ثبت جوانی (2020)
 

داستان این سریال دربارۀ سه جوان است که در صنعت مد فعالیت می‌کنند و با تمام توانشان برای دست یافتن به رویاهایشان تلاش می‌کنند. یکی از آن‌ها سا هه جون (با بازی پارک بو گوم) است، یک مدل جوان و آرزومند که رویای بازیگر شدن را در سر دارد. نفر دوم آن جونگ ها (پارک سو دام) است؛ یک دختر آرایشگر که آرزو دارد سالن زیبایی خودش را افتتاح کند. و نهایتا شخصیت وون هه هیو را داریم که بیون وو سوک نقشش را بازی می‌کند؛ او دوست دوران کودکی هه جون و یک بازیگر سابق است که به کار مدلینگ رو آورده. او خانوادۀ ثروتمندی دارد و مادرش تلاش می‌کند تا همۀ جنبه‌های زندگیش را تحت کنترل داشته باشد.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «بیون وو سوک»

3. دختر قرن بیستم (2022) (فیلم سینمایی)
 

در این فیلم عاشقانه، بیون وو سوک نقش پونگ وون هو، یک پسر خوش‌تیپ دبیرستانی را بازی می‌کند. دختری به اسم یئون دو به او علاقه‌مند می‌شود اما چون به خاطر مشکل قلبی‌اش باید به یک سفر خارجی برود، از بهترین دوستش به اسم بورا می‌خواهد تا حواسش به این پسر باشد و سعی کند زمینۀ آشنایی میان آن‌ها را فراهم کند. اما وقتی اوضاع پیچیده می‌شود که خود بورا به پونگ وون هو علاقه‌مند می‌شود.

4. همزاد (2023) (فیلم سینمایی)
 

این فیلم داستان فراز و نشیب‌های ارتباط دو دختر به نام‌های می-سو و ها-اون را از کودکی تا بزرگسالی نشان می‌دهد. آن‌ها بهترین دوستان هم بوده‌اند و با این حال، زمانی که یکی از آن‌ها عاشق می‌شود و رابطه‌ای را با هام جین-وو (با بازی بیون وو سوک) آغاز می‌کند، شکافی در رابطۀ آن‌ها پدید می‌آید که به تدریج بزرگتر می‌شود.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «بیون وو سوک»

5. دختر قوی نام‌سون (2023)
 

داستان این سریال درباره دختری به اسم نام سون است؛ او که قدرت‌هایی فوق‌بشری را از خانواده‌اش به ارث برده در کودکی در مغولستان ناپدید می‌شود اما سال‌ها بعد به کره برمی‌گردد و مادر ثروتمندش را پیدا می‌کند. در همین زمان نام سون و خانواده‌اش درگیر یک پروندۀ عظیم مواد مخدر می‌شوند که در یک طرف آن مردی به اسم ریو شی-او (با بازی بیون وو سوک) قرار دارد؛ رئیس یک شرکت عظیم که کار اصلی‌اش قاچاق مواد مخدر است. بیون وو سوک در این سریال به خوبی از عهدۀ بازی در نقش یک ضدقهرمان برآمده است.

بهترین فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «بیون وو سوک»

6. دونده دوست داشتنی (2024)
 

این سریال با بازی کیم هه یون و بیون وو سوک موفقیت غیرمنتظره‌ای در سال جاری داشته است؛ سریالی که علاوه بر صحنه‌های اکشن و تعلیق، داستانی درباره عشق ابدی و فداکاری است. ماجرای سریال دربارۀ دختری است که به شکل دیوانه‌وار طرفدار یک خوانندۀ کی پاپ (با بازی بیون وو سوک) است؛ اما وقتی این خواننده در اثر تصادف از دنیا می‌رود، اتفاق عجیبی باعث می‌شود که دختر ده سال در زمان به عقب برگردد و همکلاسی دبیرستان خوانندۀ محبوبش شود. حالا او باید کاری کند تا آینده به شکل دیگری رقم بخورد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان