حریف تدارکاتی قلابی برای پرسپولیس/ تیم آکادمی را به جای حریف دسته دومی جا زدند!

باشگاه پرسپولیس درباره حریف تدارکاتی این تیم توضیحاتی صادر کرد.

حریف تدارکاتی قلابی برای پرسپولیس/ تیم آکادمی را به جای حریف دسته دومی جا زدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس روز گذشته در دومین بازی دوستانه خود در جریان اردوی آماده‌سازی ترکیه مقابل تیمی از کشور میزبان به میدان رفت و با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. 

در ابتدا اعلام شد که حریف تدارکاتی سرخ ها باشگاه بیکوز اسپور از تیمهای دسته دوم لیگ ترکیه است اما پس از برگزاری این بازی، باشگاه بیکوز اسپور بازی دوستانه با پرسپولیس را تکذیب کرد و مشخص شد که تیمی از آکادمی های ترکیه برابر پرسپولیس به میدان رفته! 

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در این باره شفاف سازی کرد. 

در این اطلاعیه که روی کانال اطلاع رسانی سرخ ها منتشر شده، آمده است: 

در رابطه با خبر منتشر شده پیرامون حریف تدارکاتی پرسپولیس، به اطلاع رسانه‌ها و هواداران عزیز می‌رساند که هماهنگ کننده کمپ تمرینی پرسپولیس در ترکیه، مسئول برگزاری بازی‌های تدارکاتی بوده و بر اساس اطلاعاتی که مسئول برگزاری کمپ داده بود، حریف تدارکاتی روز دوشنبه پرسپولیس تیمی به نام بیکوز اسپور بود که به تازگی به لیگ دسته دوی ترکیه صعود کرده اما متاسفانه این فرد هیچ توضیحی بابت این ناهماهنگی به باشگاه نداده است. 

طبق توافقات انجام شده با باشگاه قرار بوده بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس در این اردو، از بین تیم‌های گل‌گهر ایران، پندیک اسپور، عمرانیه اسپور، زکریا اسپور (ترکیه)، الاخدود و الخلود (عربستان) و الاهلی بحرین باشد اما ناهماهنگی از سوی مسئول برگزاری اردو و عدم اطلاع راجع به تغییر تیم حریف سبب به وجود آمدن این اشتباه شده است.

حریف تدارکاتی پرسپولیس تیم جی‌کی آکادمی بوده که پیش از این با یکی از تیم‌های ایرانی نیز دیدار دوستانه برگزار کرده بود. 

از اشتباه پیش آمده متاسفیم و حق قانونی باشگاه در این زمینه را به جدیت پیگیری می‌کنیم.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان