پرداخت بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران کرمانشاه

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت مبلغ بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران استان توسط دولت خبر داد.

پرداخت بیش از 51 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران کرمانشاه

علی ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: با نزدیک شدن میزان خرید تضمینی گندم به رقم 800 هزار تن، امید است با همت کشاورزان رکورد خرید تضمینی سال گذشته مجددا امسال تکرار شود.
 
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 784 هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان هم استانی خریداری شده است افزود: در حال حاضر با وجود اینکه برداشت گندم در اکثر مناطق استان به غیر از بخش‌هایی از مناطق سردسیر شهرستان‌های دالاهو و سنقر و کلیایی به اتمام رسیده است، روزانه بیش از چهار هزار تن گندم وارد مراکز خرید تضمینی این مناطق می‌شود که نشان از ادامه خرید تضمینی تا دهه اول شهریور ماه است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران کرمانشاهی تصریح کرد: تاکنون بیش از 51 هزار میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان توسط دولت پرداخت شده است که رقمی بالغ بر 37 درصد از کل مطالبات را شامل شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر شاهد رشد 2 درصدی خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم و امید است مجددا به رکورد سال گذشته، بالغ بر 800 هزار تن دست یابیم. 

ملکشاهی در پایان با معرفی استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های تولید گندم در کشور، خاطرنشان کرد: در جدول لیگ خرید تضمینی کشور، با همت کشاورزان و برنامه‌ریزی مسئولان جهاد کشاورزی استان، کرمانشاه بعد از استان‌های خوزستان، گلستان، فارس و کردستان در رتبه پنجم قرار دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان