دستگاه قضایی برای رفع موانع کسب و کار از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تمام ظرفیت خود برای رفع موانع کسب و کار و حمایت از فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.

دستگاه قضایی برای رفع موانع کسب و کار از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه نشست با موثرین، نخبگان و فعالان اقتصادی شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضایی تکالیف و وظایفی در خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد که با کمک فعالان اقتصادی و نخبگان هر منطقه موارد را پیگیری و در رفع موانع اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه رفع موانع کسب و کار، حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان با همکاری دیگر دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: نسبت به برطرف کردن مشکلات قابل حل واحدهای موجود در شهرستان و استان با حضور مسوولان اقدام می‌شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش عمومی برخورد قاطعانه توام با عدالت خواهد داشت به نحوی که زندگی در شاهرود برای این گونه افراد دارای هزینه باشد و از سویی هم هر فردی که بخواهد در این منطقه فعالیت مشروع و ضابطه‌مندی داشته باشد با کمال آرامش و آسایش به فعالیت خود بپردازد.

وی با اشاره به سفر 2 روزه به شهرستان شاهرود، افزود: در بازدید از مجموعه زندان، پس از گفت و گو با تعدادی از زندانیان، دستور لازم برای رفع مشکلات صادر شد که این امر منجر به آزادی تعدادی از آنها و مرخصی پایان حبس برای تعدادی دیگر شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان و زندانیان به منظور کمک به معیشت خود و خانواده در دستور کار است، ادامه داد: در این راستا ساخت یک مجتمع کارآفرینی در محوطه زندان شاهرود کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از بند جدید بانوان در زندان شاهرود خبر داد و گفت: مشکلات بانوان این بند مورد بررسی قرار گرفت و با صدور دستور تعدادی از آنها نیز از زندان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: از حوزه قضایی شاهرود و بسطام، محاکم و دادسرا بازدید به عمل آمد و مسایل و مشکلات قضات و کارکنان در نشستی مطرح شد تا اقدام‌های لازم برای رفع آنها انجام شود.

حجت الاسلام اکبری به دیدار با امام جمعه شاهرود اشاره کرد و گفت: در این دیدار بر همکاری امامان جمعه و جماعت در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و توسعه حل اختلاف، صلح و سازش با دستگاه قضایی تاکید شد تا بهداشت قضایی در این شهرستان محقق شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان