بازخوانی اظهارات حسن روحانی به مناسبت روز خبرنگار؛ انتقاد از قرار دادن اطلاعات به عنوان رانت در اختیار فرد و جمعی خاص

حسن روحانی گفت: خبرنگاران می‌توانند نظرات و پیشنهادات مردم را به دولت و در مقابل اقدامات و فعالیت‌های دولت را به اطلاع مردم برساند. ضمن اینکه اگر نقصی هم در کار ما مشاهده کردند آن را بدون لکنت زبان به ما و جامعه گوشزد کنند.

بازخوانی اظهارات حسن روحانی به مناسبت روز خبرنگار؛ انتقاد از قرار دادن اطلاعات به عنوان رانت در اختیار فرد و جمعی خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در کانال تلگرامی تلگرامی حسن روحانی، رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در حاشیه جلسه هیأت دولت در تاریخ 16 مرداد سال 1398، در جمع خبرنگاران حضور یافت و با تبریک روز خبرنگار گفت: دولت خبرنگاران را واسطه خوبی بین خود و مردم می‌داند. خبرنگاران می‌توانند نظرات و پیشنهادات مردم را به دولت و در مقابل اقدامات و فعالیت‌های دولت را به اطلاع مردم برساند. ضمن اینکه اگر نقصی هم در کار ما مشاهده کردند آن را بدون لکنت زبان به ما و جامعه گوشزد کنند.

وی ادامه داد: دولت نه تنها از انتقاد دلسوزانه خوشحال می‌شود و از آن استقبال می‌کند بلکه آن را عمل درستی برای جامعه آزاد و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌داند و علاقه‌مند هستیم اگر نقص ما را تذکر می‌دهید در مقابل راه‌حل نیز پیشنهاد دهید. واقعیت‌ها را انتقال داده و در کنارش راهکار وجود داشته باشد به نحوی که نتیجه اینگونه انتقادات، ارائه خدمات بهتر بوده و مردم نیز آسوده‌تر باشند. اینکه اطلاعات به عنوان رانت در اختیار فرد و جمع خاصی باشد، کار درستی نیست. اخبار و اطلاعات باید در اختیار همه مردم باشد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان