سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود منصوب شد

در حکمی از سوی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدصادق رضویان به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود منصوب شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، در حکم انتصاب سید محمدصادق رضویان به امضای بهمن اخلاقی آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی تا اطلاع ثانوی به‌عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود منصوب می‌گردید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم، پاسخ به هنگام اربابان رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید. از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)را خواهانم.

لازم به ذکر است که سید محمدصادق رضویان دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و کارشناسی حقوق است و در رزومه او عناوینی نظیر مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میامی و سرپرست پایگاه میراث فرهنگی مجموعه تاریخی بسطام و خرقان به چشم می‌خورد.

پیش‌ازاین مرتضی نظری از کارکنان رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود بود که به دلیل اتمام مأموریت ایشان از طرف اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان، از زحمات ایشان در زمان تصدی این منصب تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان