سهامداران بخوانند/ این تصمیم برای هفته آینده تمدید شد

رضا عیوضلو از محدودیت دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم در دامنه مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی نیز در دامنه مثبت و منفی دو درصد، در هفته پیش رو خبر داد.

سهامداران بخوانند/ این تصمیم برای هفته آینده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد: با توجه تداوم شرایط حاکم بر بازار سرمایه، در هفته گذشته و ریسک های سیستماتیک موثر بر آن، ضمن انجام بررسی‌های تکمیلی و پس از دریافت نظر بورس‌ها، مقرر شد محدودیت دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم در هفته پیش رو نیز مشابه هفته گذشته، در دامنه مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی نیز در دامنه مثبت و منفی دو درصد برقرار باشد.

او تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و کاهش هیجانات کاذب موثر بر بازار اتخاذ شده و در خصوص تدوام آن در هفته های بعدی نیز پیوسته شرایط بازار رصد و در صورت لزوم تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.
پیش از این، از یک‌شنبه هفته گذشته در پی بروز هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه‌ای، سازمان بورس و اوراق بهادار برای کنترل این هیجانات و حفظ منافع سهامداران، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داده بود.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر