اهمیت نقش بیمارستان معتضدی در سیاست های جوانی جمعیت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اهمیت نقش بیمارستان معتضدی در سیاست‌های جوانی جمعیت در استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان معتضدی خبر داد.

اهمیت نقش بیمارستان معتضدی در سیاست های جوانی جمعیت

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مهرداد سیفی در آیین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان معتضدی که با حضور معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران درمان استان و کارکنان این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: بیمارستان معتضدی جزء بیمارستان های پایه حوزه درمان است و با توجه به سیاست‌های جوانی جمعیت و حفظ سلامت مادران باردار همواره باید در حال پیشرفت باشد و در این راستا خدمات مطلوب درمانی به بهترین نحو ممکن به مادران باردار ارائه شود. 

وی افزود: این مرکز نقش مهمی در سیاست های کلی جوانی جمعیت استان کرمانشاه و کشور دارد و با تلاش های صورت گرفته این بیمارستان توانسته در حال حاضر به جایگاه واقعی خود برسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از زحمات ارزشمند و اثر بخش دکتر سعادت فر صمیمانه قدردانی می‌کنم و  امیدوارم با حضور دکتر منصوری در کنار همکاران زنان و زایمان، در راستای ارتقا این مرکز اقدامات مؤثرتری صورت پذیرد.

مرکز توسعه تحقیقات بالینی راه اندازی شد

عبدالله سعادت فر متخصص اورولوژی در این جلسه، اظهار کرد: بیمارستان معتضدی به لحاظ شرایط خاص و به عنوان مرکز زنان و زایمان دارای اهمیت است.

وی افزود: مراکز زنان و زایمان به سبب ارتباط با مادران باردار دارای اهمیت زیادی است و با تلاش های صورت گرفته، مرکز توسعه تحقیقات بالینی راه اندازی شد و هسته مطالعاتی که در بیمارستان تشکیل شده فضای بسیار خوبی برای توسعه تحقیقات و پژوهش در بیمارستان معتضدی فراهم آورده است.

این متخصص اورولوژی تصریح کرد: در حوزه درمان ناباروری نیز در این بیمارستان اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است و علاوه بر آن کلاس های آموزشی ویژه مادران باردار با حمایت دفتر مامایی دانشگاه به بهترین نحو برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر