بی توجهی به فرهنگ ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج بی توجهی به فرهنگ را ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی دانست.

بی توجهی به فرهنگ ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سیف الله رضایی،در برگزاری جلسه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج،با بیان اینکه شهر سنندج دارای زیرساخت‌های قوی فرهنگی است،بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه این زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت:باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند،از ظرفیت‌های فرهنگی شهر به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی های فرهنگی،افزود:با برنامه‌ریزی صحیح می‌توانیم فعالیت‌های فرهنگی را هدفمندتر و موثرتر کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج،با ابراز گلایه از عدم اجرای مصوبات کمیسیون گفت:با وجود همه تلاش‌ها و کارشناسی هایی که در کمیسیون انجام می‌شود،متاسفانه برخی از مصوبات ما در شهرداری اجرایی نمی‌شوند و این موضوع باعث آزرده خاطر اعضای کمیسیون شده است.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات،افزود:تصمیمات کمیسیون پس از بررسی‌های کارشناسی و با نظر موافق اکثریت اعضای شورا اتخاذ می‌شود و باید بصورت جدی پیگیری شوند.

رضایی با اشاره به کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگی و شهری،بویژه در مورد بوستان موسیقی و تابلوهای نام‌گذاری،تصریح کرد:تاخیر در اجرای پروژه بوستان موسیقی که یکی از تعهدات شهر خلاق به سازمان یونسکو است،و همچنین عدم نصب تابلوهای نام‌گذاری که پس از جلسات متعدد کارشناسی تصویب شده،نشان‌دهنده عدم توجه کافی به مصوبات شورا و مطالبات شهروندان است.این موضوع به شدت قابل تامل است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر