گناه دختران مدال‌آور چیست که سربازی نمی‌روند؟

پس از مدال آوری ورزشکاران ایران در رقابت های المپیک یکی از مهمترین اخباری به گوش رسید این بود؛معافیت پسران از خدمت سربازی!

گناه دختران مدال‌آور چیست که سربازی نمی‌روند؟

مرتضی رضایی؛ پس از مدال آوری ورزشکاران ایران در رقابت های المپیک یکی از مهمترین اخباری به گوش رسید این بود؛معافیت پسران از خدمت سربازی!

یک حرکت تشویقی مناسب که هم تشکر ویژه ای است از پسرانی که در جبهه ورزش برای ایران افتخارآفرینی کردند و هم انگیزه ای می شود برای کسانی که دارند ورزش می کنند تا بدانند که تلاش برای رسیدن به مدال و موفقیت یکی از ویژگی هایش معافیت از خدمت سربازی است.

تا اینجای قصه هیچ مشکلی وجود ندارد اما سوالی که خیلی شفاف می خواهم بپرسم این است که ما به ازای این پاداش برای دختران مدال آور چه خواهد بود؟روز گذشته بود که عنوان شد شاید یکی از بستگان درجه یک مدال آوران از خدمت سربازی معاف شود که سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد امکان بهره‌مندی از معافیت سربازی برای فرزندان یا بستگان درجه یک زنان مدال آور در مسابقات المپیک، المپیک آسیایی و قهرمانی جهان وجود ندارد.

ورزشکار،ورزشکار است و مدال آور هم مدال آور.خب قرار نیست دختران به سربازی بروند و طبیعتا پس از مدال آوری از خدمت هم معاف شوند اما چه خوب است برای انگیزه هم که شده تمهیداتی اندیشیده شود تا دخترانی که پا به پای پسران برای این کشور و برای این پرچم افتخار آفرینی می کنند دلشان خوش باشد که به جای معافیت از سربازی پاداش دیگری خواهند گرفت.این را می شود پس از بررسی های مختلف در کارگروه های ورزشی به بحث گذاشت و درباره اش به یک نتیجه مشخص رسید.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر