برگزاری هر برنامه منتج به تغییر نگرش در جامعه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری هر برنامه باید منتج به تغییر نگرش در جامعه شود.

برگزاری هر برنامه منتج به تغییر نگرش در جامعه شود

به گرارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری  ،محسن حسین‌میرزایی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دولت در استان تأکید کرد: رویکرد برنامه‌های هفته دولت باید همراه با بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی است.

وی افزود: نیاز است که نسل جوان و نوجوان جامعه بدانند که برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی چه جان فشانی‌هایی انجام شده است.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با جوانان و نوجوانان متوجه گره‌های ذهنی این قشر از جامعه هستند.

میرزایی افزایش وحدت، همدلی، همبستگی و وفاق را ضروری اعلام و تأکید کرد: برنامه‌های تدوین شده هفته دولت باید به‌دور از تشریفات و تجمل برگزار شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ خدمت‌گذاری صادقانه و خالصانه به مردم، مردمی بودن، در میدان بودن، پرهیز از شعارزدگی، رفتن به سمت‌وسوی عمل خالصانه، یادآوری کارهای بزرگی که شهدا انجام دادند، اقتدار، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بین نسل جوان و نوجوان، حضور همگانی مردم و ایجاد گفت‌وگوی دوسویه بین مردم و مسئولان، تکریم ایثارگران و خانواده شهدا، تبیین آرا و اندیشه‌های شهدا، معرفی الگوی زندگی ساده و بی‌تکلف شهدای دولت و خدمت به‌صورت هنرمندانه باید از رویکردهای دیگر برنامه‌های هفته دولت باشد.

حسین میرزایی تصریح کرد: برگزاری ستادهای شهرستانی و فضاسازی عمومی و بصری باید از دیگر رویکردهای برنامه‌های هفته دولت باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر