حسن روحانی پس از پیروزی در انتخابات به سردار عزیز جعفری چه گفت؟/ گلایه به فرمانده کل وقت سپاه درباره تحریکات برخی رسانه ها علیه روحانی

جزئیات دیدار حسن روحانی و سردار عزیز جعفری بعد از پیروزی در انتخابات را میخوانید.

حسن روحانی پس از پیروزی در انتخابات به سردار عزیز جعفری چه گفت؟/ گلایه به فرمانده کل وقت سپاه درباره تحریکات برخی رسانه ها علیه روحانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت حسن روحانی، با انتشار مطلبی، به روایت رئیس جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم از ماجرای دیدارش با سردار عزیز جعفری، پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 پرداخته است.

در ادامه متن این روایت را می‌خوانید؛

شنبه پانزدهم تیرماه 92 با سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردم. او خواستار روابط نزدیک دولت و سپاه بود و من هم که از گذشته با نیروهای مسلح مرتبط بودم از این راهبرد استقبال کردم اما آن را مشروط به پذیرش یک واقعیت کردم و آن واقعیت این بود که آقای جعفری تحریکات دوستانش در سپاه علیه من در دوران نامزدی را بپذیرد، دوستانی که در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و نشریه‌ها و دیگر نهادهای سپاه مخالف پیروزی من بودند. 

گفتم اول این مسأله را بپذیرید و آنگاه من بر گذشته صلوات می‌فرستم و یک همکاری نزدیک را شروع می‌کنیم.

سردار جعفری اول از پذیرش این مسأله پرهیز داشت اما وقتی با شواهد و دلایل من مواجه شد آن را پذیرفت! من هم گفتم بسیار خوب از گذشته عبور می‌کنیم و به آینده فکر می‌کنیم.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر