پروژه ۷۱۲ واحدی دولت‌آباد کرمانشاه مجدد در حال پیشرفت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه ۷۱۲ واحدی ساخت مسکن دولت آباد کرمانشاه که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا بود، پس از مدتی وقفه، دوباره بر روی ریل پیشرفت افتاده است.

پروژه 712 واحدی دولت‌آباد کرمانشاه مجدد در حال پیشرفت است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه رامین الماسی در جلسه کارگاهی رفع مشکل پروژه 712 واحدی شهرک امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در مرحله‌ای پروژه 712 واحدی دولت‌آباد کرمانشاه به وقفه افتاد که اینک با مساعدت وزارت راه و شهرسازی و استانداری کرمانشاه مجدداً بر روی ریل پیشرفت فیزیکی افتاده است و امید است تا پایان سال نیز بخش زیادی از آن تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: جلسه کارگاهی رفع مشکل پروژه 712 واحدی شهرک امام خمینی(ره) با حضور مدیریت بانک مسکن، نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، ناظران و پیمانکاران پروژه درخصوص تسریع در اجرای پروژه، رفع موانع، مشکلات و تأمین مالی پروژه برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلایلی در پروژه 712 واحدی دولت‌آباد وقفه ایجاد شد که اینک با رایزنی‌های متعدد با وزارت راه و شهرسازی و مساعدت مسئولان استانی، این پروژه مجدداً احیا و عملیات اجرایی آن با سرعت مناسبی در حال انجام است.

الماسی از تزریق منابع مالی به شرکت‌های پیمانکار برای مقاوم‌سازی این پروژه خبر داد و افزود: در این جلسه مقرر شد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بخشی از این منایع را تأمین و قرارداد لازم با شرکت مقاوم‌ساز منعقد شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای مقاوم‌سازی از مردم هزینه‌ای دریافت شود، عنوان کرد: هزینه آن باید از منابع بانکی و یا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به صورت امانی باشد که مردم متحمل فشاری نشوند.

الماسی اضافه کرد: از پیمانکاران درخواست شده که برنامه زمانبندی برای مقاوم‌سازی پروژه را تدوین و نهایتاً ظرف مدت 6 ماه این ساختمان‌ها تحویل متقاضیان داده شود.

وی از تامین زیرساخت‌های این پروژه طبق دستور و تاکید استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: اگر شرکت‌ها به تعهدات عمل کنند در شورای مسکن مطرح و مساعدت‌های لازم برای تسریع در روند اجرایی و کمک به پیمانکاران انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین با تاکید بر لزوم قانونی‌بودن روند کار، افزود: پروژه‌ها باید همگی بر روال قانونی بوده و هر دستگاهی هم در این زمینه مشکلی داشت به شورای مسکن بیاورد، چرا که این شورا اختیاراتی برابر با شورای عالی مسکن دارد و می‌توانیم بسیاری موانع را در آن رفع کنیم.

الماسی با بیان اینکه پروژه در مقاطعی دچار آسیب شده و نقشه‌ها به خوبی اجرا نشد، ابراز کرد: با این حال در راستای کمک به مردم و تأمین مسکن برای نیازمندان، مساعدت‌های ویژه به پیمانکار انجام‌ شده و کماکان در کنار مردم می ایستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به‌ذکر است پروژه 712 واحدی مسکونی شهرک امام (ره) در 2 فاز 272 واحدی و یک 168 واحدی توسط 2 پیمانکار کشوری در حال انجام است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر