جزییات نجات جان چهار تبعه خارجی از دست قاچاقچیان انسان

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از نجات جان ۴ تبعه تاجیکستانی از دست قاچاقچیان بین المللی انسان خبر داد.

جزییات نجات جان چهار تبعه خارجی از دست قاچاقچیان انسان

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی تشکیل پرونده‌ای با موضوع ربایش چهار تبعه تاجیکستانی توسط گروهی از قاچاقچیان بین‌المللی در موضوع قاچاق انسان، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بنابر گزارش ایرنا، سردار علی ولیپور گودرزی روز پنجشنبه در این باره اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این چهار فرد ربوده شده در ابتدا به صورت قانونی وارد ایران شده اما در ادامه قصد داشتند تا با استفاده از قاچاقچیان انسان خود را ابتدا به کشورهای اروپایی و نهایتا آمریکا برسانند، اما پس از ورود به تهران، توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده و قاچاقچیان در ازای آزادی آنها مطالبه چند ده میلیارد تومانی کردند.

وی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. با انجام اقدامات ویژه پلیسی و بهره‌گیری از توان و تخصص کارآگاهان پلیس آگاهی، مخفیگاه قاچاقچیان و محل نگهداری افراد ربوده شده در یکی از شهرستان‌های پیرامونی تهران شناسایی و در ساعت 19:00 روز چهارشنبه مورخه 24 مرداد، در یک عملیات غافلگیرانه، محل نگهداری این چهار تبعه خارجی (گروگان‌ها ) مورد ضربه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار می‌گیرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در زمان اجرای عملیات آزادی، هر چهار تبعه خارجی گروگان گرفته بدون هرگونه آسیبی نجات پیدا کرده و در ادامه پنج نفر از قاچاقچیان انسان با تابعیت غیر ایرانی نیز دستگیر می‌شوند که در حین دستگیری 2 نفر از آنها که با تهدید سلاح سرد قصد به خطر انداختن جان گروگان‌ها را داشتند، مورد هدف گلوله قرار گرفتند.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر