جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از تشکیل پرونده ای با عنوان فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت خبر داد و گفت: در این رابطه سه نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

جزییات پرونده فساد مالی در اتاق اصناف جیرفت از سوی دادستانی تشریح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل  از روابط عمومی دادگستری کرمان افشین صالحی نژاد اعلام کرد: از این افراد 2 نفر از مسئولان اتاق اصناف به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی افزود: در این رابطه مشاور رییس اتاق اصناف نیز به اتهام جعل عنوان، مدارک و ادعای نفوذ برخلاف حق و مقررات تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

او با هشدار به اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد خط قرمزی ندارد، اعلام کرد: یک دستگاه خودرو و برخی اموال متهمان پرونده توقیف و ضبط شده است و با دستور قضایی حساب های بانکی اتاق اصناف تا تعیین و تکلیف نهایی و انجام تحقیقات مسدود شده است.

دادستان جیرفت در خصوص پلمب اتاق های اصناف این شهرستان گفت: تا تعیین تکلیف نهایی اموال، اتاق رییس و سایر مسئولان اصناف جیرفت پلمب می ماند.

وی به گلایه مردم از وضعیت بازار در جیرفت اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام جرم صورت گرفته و رسیدگی ویژه توسط معاون دادستان، نظر به دخل و تصرف های صورت گرفته در اموال، عدم نظارت بر بازار و شائبه های پیش آمده در این خصوص و نیاز به بررسی دقیق موضوع توسط دادستانی دستور پلمب دفاتر اتاق اصناف صادر شده است.

صالحی نژاد افزود: با توجه به اینکه بررسی اسناد موجود در اتاق و رسیدگی به اموال ضروری است تا رفع نیاز قضایی و تعیین و تکلیف موضوع اتاق اصناف پلمب خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بدیهی است در ادامه تحقیقات متهمین جدید در پرونده احضار و در صورت توجه اتهام به صورت جدی مطابق موازین با آنها برخورد خواهد شد.

مدعی العموم درخصوص نگرانی مردم از بازار جیرفت، گفت: در هفته های آینده تیم های دادستانی به بازار ورود خواهند کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر