قرص لاغری کاتس تری و نحوه استفاده از آن

قرص لاغری کاتس تری اهمیت زیادی دارد و شما می توانید اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید و برای این کار کافی است تا این مطلب را از دست ندهید.

قرص لاغری کاتس تری و نحوه استفاده از آن

امروزه دارو های لاغری بسیار زیادی در بازار وجود دارد و یکی از آن ها قرص لاغری کاتس تری می باشد. این دارو ترکیباتی گیاهی دارد و می توان گفت نسبت به سایر دارو های موجود در بازار می تواند خطرات بسیار کم تری را برایتان به همراه داشته باشد. برای دریافت اطلاعاتی بیش تر در مورد داروی کاتس تری ادامه این بخش را بخوانید.

لاغری با قرص

آشنایی با قرص لاغری کاتس تری

این دارو یکی از مکمل های کاهش وزنی می باشد و قرص چربی سوزی نام دارد. در واقع این دارو شامل عصاره ای از چای سبز و فلفل قرمز و عصاره قهوه می باشد. این دارو به دلیل گیاهی بودن و نداشتن مواد شیمیایی درون خود می تواند بهتر از سایر دارو های گیاهی باشد. این دارو نمی تواند عارضه های شدیدی برایتان ایجاد کند زیرا جز این سه ماده ترکیبی دیگر برای لاغری و کاهش وزن را نخواهد داشت. از مواد موثر در این دارو چای سبز می باشد و همانطور که می دانید این چای از گذشته های دور در طب سنتی برای لاغری مورد استفاده بوده است و این مورد را باید در نظر داشته باشید که این چای دارای مقداری کافئین و کاتاچین می باشد. هر دوی این مواد موجود در چای سبز می تواند باعث گرما زایی شده و در نهایت متابولیسم بدن را تحریک خواهد کرد و باعث می شود تا غذای شما سریع تر هضم شده و جذب کم تری اتفاق خواهد افتاد.

فلفل قرمز از دیگر ماده هایی می باشد که در این دارو وجود دارد و باید بدانید که استفاده روزانه از این ماده می تواند باعث شود تا کاهش وزن رخ داده و بدن انسان در حالتی ثابت و ایده آل بماند و با استفاده از این مورد بدن نیز مانند مورد قبلی گرما تولید می کند و ان گرما به دلیل وجود کپساسپن موجود در فلفل می باشد و این مورد می تواند آدرنالین بدن را نیز افزایش دهد. همین مورد باعث می شود تا متابولیسم بدن زیاد تر شده و در حالت عادی نیز چربی سوزی و تعریق رخ خواهر داد و در نهایت فرد لاغر تر می شود.

قهوه سبز نیز از مواد موثر در این دارو می باشد و در طب چینی از این ماده نیز برای درمان چاقی استفاده می شود. قهوه های سبز همانند قهوه های قهوه ای رنگ بو داده نمی شوند و مقدار بسیار بیش تری کلروژنیک دارند. این مورد فواید بسیار زیادی برای بدن دارد و همین مورد باعث می شود تا این قهوه مانند یک آنتی اکسیدان طبیعی رفتار کرده و باعث کاهش وزن شده و کنترل فشار خون بالا را نیز در دست خواهد داشت. این مورد همانند چای سبز برای لاغری مفید می باشد و در نهایت استفاده از این مورد در قرص کاتس تری بسیار خوب و کاربردی است.

قرص لاغری کاتس تری

اهمیت کاتس تری

قرص لاغری کاتس تری خاصیت زیادی برای بدن دارد و از مهم ترین این فواید می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • خواص آنتی اکسیدانی
  • خواص چربی سوزی
  • بالا بردن متابولیسم بدنی
  • کمک کردن به کاهش وزن
  • بهبود عضلات

نحوه استفاده و هشدار های دارویی

  • اگر می خواهید از این دارو استفاده کنید کافی است روزانه و عدد از این دارو یکی بعد از صبحانه و دیگری را بعد از عصرانه مورد استفاده قرار دهید.
  • این دارو تنها برای کاهش وزن می باشد و جهت تشخیص و پیشگیری و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.
  • اگر با استفاده از این دارو در شما حساسیت ایجاد شد باید این مورد را به متخصص بیان نمایید.
  • این دارو را باید در جایی خشک و خنک و دور از رطوبت و دسترسی کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.
  • اگر به هر کدام از مواد به کار رفته در این دارو حساسیت دارید بهتر است از خوردن این دارو خودداری نمایید در غیر این صورت امکان بروز واکنش های شدید آلرژیکی در شما نیز وجود دارد.
  • ترکیبات این دارو شامل عصاره چای سبز، عصاره فلفل قرمز، عصاره قهوه سبز، ال کارنیتین، منیزیم استئارات و ژلاتین کپسول می باشد.

مضرات داروی کاتس تری

اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه شما می توانید یک سری اطلاعات دیگری در مورد قرص لاغری ادیوس و قرص لاغری فلوردو نیز مشاهده نمایید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه استفاده کرده تا بتوانید وارد صفحات مربوطه شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر