مسابقات زیبایی با تیراندازی پدر خشمگین پایان یافت/ عکس

پدر یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه زیبایی در آلتامیرا (منطقه‌ای در برزیل) نتوانست مقام چهارم دخترش را تحمل کند و با عصبانیت به سمت داوران تیراندازی کرد.

مسابقات زیبایی با تیراندازی پدر خشمگین پایان یافت/ عکس

نادیا زکالوند: در اتفاقی عجیب که اخیرا در برزیل رخ داد، پدر یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه زیبایی منطقه آلتامیرا، شروع به ابراز نارضایتی از کسب مقام چهارم دخترش در این مسابقه کرد و ارزیابی و تصمیم داورها را مورد تردید قرار داد.

این مرد به‌نام «سباستیائو فرانسیسکو» که یکی از دامدارهای منطقه آلتامیرا بود، از نتیجه مسابقه آنقدر عصبانی شد که توانست خودداری کند و در یک لحظه اسلحه یکی از افراد عضو نیروهای امنیتی خصوصی و اداره پلیس را ربود و به یکی از داوران مسابقه شلیک کرد. این نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت این رویداد در محل حضور داشتند و این مرد خشمگین از غفلت یکی از آنها استفاده کرد و دست به چنین اقدامی زد.

مسابقات زیبایی منطقه‌ای در برزیل با تیراندازی پدر خشمگین پایان یافت/ عکس

به‌گفته شاهدان این حادثه، فرانسیسکو کسب مقام چهارم دخترش را تحقیرآمیز می‌دانست، چراکه او می‌گفت دخترش برنده قطعی است.  

مسابقات زیبایی منطقه‌ای در برزیل با تیراندازی پدر خشمگین پایان یافت/ عکس

متاسفانه دامدار عصبانی مورد اصابت گلوله دیگر پلیس‌ها قرار گرفت و بر اثر جراحت وارده پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد. ماموران برای حفاظت از جمعیتی که در این مسابقه حضور داشتند چاره‌ای به غیر از تیراندازی به سمت پدر خشمگین نداشتند. بر اثر تیراندازی این مرد، یکی از افراد عادی حاضر در مسابقه مجروح شده بود.

تحقیق از پلیس و شاهدان حاضر در مسابقه در جریان است تا معلوم شود که آیا پلیس می‌توانست بدون تیراندازی پدر عصبانی را دستگیر کرده و موجب مرگ او نشود؟

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر