توصیه مهم به خریداران طلا / این هشدار را جدی بگیرید!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، برای جلوگیری از تقلب و زیان دیدن به مردم توصیه کرد به جای خرید طلای آب شده طلای ساخته شده بخرند.

توصیه مهم به خریداران طلا / این هشدار را جدی بگیرید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،حمیدرضا نیک‌خواه نیاز به آموزش‌های امور مالیاتی را در هر مقطع سنی و صنفی جدی دانست و اظهار کرد: ما با توجه به مسائل جامع تجارت و سامانه مؤدیان که به تازگی به‌روز شده است، جلسات آموزشی زیادی در سال 1401 و 1402 با فعالان اصناف برگزار کردیم که با استقبال از سوی همکاران مواجه شد. با توجه به اینکه امروزه نحوهٔ محاسبات مالیاتی تغییر کرده و الکترونیک شده است، نیاز به کسب آموزش بیشتر احساس می‌شود.

ایسنا نوشت: او ادامه داد: توصیه من به همکاران صنف طلا و جواهر این است که سامانه مؤدیان را رصد کنند، فاکتورهای لازم را در سامانه ثبت و از واریزی‌های غیر معقول به حساب خود خودداری کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، برای جلوگیری از تقلب و زیان دیدن به مردم توصیه کرد به جای خرید طلای آب شده طلای ساخته شده بخرند چراکه درصد خطای مصنوعات ما صفر و بهتر است به جای خرید سکه یا طلای آب شده، مصنوعات طلا با فاکتور سربرگ‌دار از واحد را خریداری کنند تا از هرگونه تقلب و کلاهبرداری در امان بمانند.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر