هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا؛ همگروهی ایران با یک عربی و دو چشم بادامی!

تیم هندبال نوجوانان ایران با کویت، چین تایپه و چین در گروه D نوجوانان قهرمانی آسیا همگروه شد.

هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا؛ همگروهی ایران با یک عربی و دو چشم بادامی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون هندبال خبر داد، قرعه‌کشی جدید دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا امروز، پنجشنبه، 25 مرداد، در اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال نوجوانان با تیم‌های ملی نوجوانان کدیت، چین تایپه و چین در گروه D همگروه شد.

13 کشور ایران، کره جنوبی، عربستان، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، عراق، هند، امارات متحده عربی، چین، اردن و چین تایپه متقاضی حضور در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا هستند که براساس دستورالعمل AHF (فدراسیون هندبال آسیا) در 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا به این شرح است:

گروه A: کره‌جنوبی – بحرین – عراق

گروه B: اردن – ژاپن – هند

گروه C: عربستان – قطر – امارات

گروه D: ایران – کویت – چین تایپه – چین

در حالی‌که روز 13 اسفند ماه سال گذشته قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور مسئولان فدراسیون هندبال آسیا در تهران برگزار شده بود اما این کنفدراسیون به یکباره و به دلایل غیر ورزشی اعلام کرد امکان برگزاری این رقابت‌ها در ایران میسر نیست و کشور اردن را میزبان این رقابت‌ها معرفی کرد بنابراین قرعه‌کشی این بازی‌ها یکبار دیگر برگزار شد.

دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا از 13 تا 24 شهریور سال 1403 به میزبانی اردن برگزار خواهد شد. تیم نوجوانان کشورمان در دوره قبلی این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر