خط کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در لرستان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی خط کشی ۱۵۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان انجام شده است.

خط کشی 1500 کیلومتر از مسیر تردد زائران اربعین حسینی در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، عارف امرایی به ایمن سازی مسیر تردد زائران اربعین اشاره کرد و اظهارداشت: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای جز برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و از این رو  با توجه به اهمیت اربعین حسینی , با به‌کارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ایمنی تردد زوار اربعین حسینی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: در این راستا اقداماتی از قبیل روکش و لکه گیری 110 کیلومتر از محورهای اصلی ،  خط کشی  1500  کیلومتر از محورها ،  4 مورد ایمن سازی نقاط پر حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی به طول  162کیلومتر انجام شده است.

عارف امرایی تاکید کرد : نصب 40 هزار عدد انواع تابلو و علائم ایمنی ،  نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل ، نصب 20 کیلومتر نیوجرسی  و ایمن سازی تقاطع‌های همسطح از دیگر اقداماتی است که با اولویت محور بزرگراه کربلا در مسیرهای عبوری زائران انجام شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در پایان گفت : حضور شبانه روزی گشت‌های راهداری در محورهای اصلی تردد زوار اربعین، نقاط پرحادثه، درب راهدارخانه و...  در ایام اربعین به صورت ویژه انجام خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر