پیشنهاد خرید ۵ مدل ساعت پاندول دار برای دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک

ساعت‌های پاندول دار کلاسیک هم هنوز جذابیت خود را حفظ کرده و طرفداران زیادی دارند

برخلاف تصور رایج، ساعت‌های آونگی نباید مانند ساعت‌های پدربزرگ بزرگ باشند. در واقع، برخی از محبوب‌ترین سبک‌ها در بازار مدرن در واقع طرح‌های دیواری بسیار مدرن هستند که به خوبی با فضایی پر جنب و جوش ترکیب می‌شوند و می‌توانند به عنوان لوازم جانبی طراحی کانونی برای افزودن زندگی و جذابیت بصری به اتاق استفاده شوند. البته ساعت‌های پاندول دار کلاسیک هم هنوز جذابیت خود را حفظ کرده و طرفداران زیادی دارند. در این مطلب 5 مدل ساعت دیواری پاندول دار مدرن و کلاسیک را معرفی می‌کنیم

1. ساعت پاندول دار مینیمال

شیک مدرن پیچیده براق و پر زرق و برق صفت‌هایی هستند که این آونگ شگفت انگیز را توصیف می کنند. این ساعت دیواری خاص به عنوان یکی از ظریف ترین مدل‌های بازار شناخته می‌شود. ساخته شده از برنج صیقلی در رنگ طلایی، نشان دهنده ظرافتی بی نظیر است. این ساعت دیواری از مواد باکیفیت ساخته شده است که با هر دکوراسیونی عالی به نظر می‌رسد و می‌تواند یک اکسسوری خاص برای یک خانه لوکس باشد. هر جزئیات بیانگر سادگی و آرامش است، پیشنهاد می کنیم آن را با دیوارهای سفید بافت دار یا دیوارهای کرمی در نظر داشته باشید.

ساعت پاندول دار مینیمال: خرید از ترب

2. ساعت آونگی مدرن ایما هوم

زمانی که به ساعت های پاندول دار فکر می‌کنیمُ اغلب مدل‌های کلاسیک چوبی در ذهن ما شکل می‌گیرند که البته در نوع خود زیبا هستند. اما آیا به ساعت‌های پاندول دار فکر کرده‌اید؟ اگر نه، خب باید گفت که ایماهوم فکر کرده است. این مدل ساعت آونگی با طراحی مدرن خود یک گزینه ایده‌آل برای فضاهای مدرن است. جنس این ساعت از آینه و فلز است که ترکیب جالبی را شکل داده است و می‌تواند چشم‌ها را به سمت خود بچرخاند. رنگ طلایی-برنزی ساعت آونگی باعث شده تا جلوه‌ای لوکس ارائه دهد. این مدل ساعت در ابعاد مختلف عرضه شده که سبب می‌شود تا برای خانه‌های با متراژ کم تا زیاد مناسب باشد.

ساعت دیواری پاندول دار مدرن: خرید از ایما هوم

3. ساعت دیواری پاندول دار ریتم

این مدل ساعت دیواری یک تعادل مناسب بین مدرنیته ساعت پاندول دار ایماهوم و کلاسیک ساعت مدل درینا است: نه آنقدر مدرن و آینده‌نگرانه و نه آنقدر کلاسیک و آنتیک! رنگ سفید صفحه ساعت و رنگ نقره‌ای پاندول به خوبی با بدنه چوبی قهوه‌ای رنگ ترکیب شده‌اند و یک ظاهر زیبا را پدید آورده‌اند. اگر به دنبال یک محصول خاص و با اصالت ژاپنی هستید، این مدل از برند ریتم می‌تواند انتخاب جذابی باشد.

ساعت دیواری پاندول دار ریتم: خرید از گالری ساعت ژنو

4. ساعت دیواری پاندول دار مدل درینا

این ساعت دیواری با طراحی کلاسیک خود همان چیزی است که از یک ساعت دیواری پاندول دار انتظار دارید. بدنه چوبی این ساعت کیفیت بالایی دارد و با زیبایی منحصر به فرد خود، یک انتهاب عالی برای اتاق پذیرایی خانه شماست. این ساعت از موتور آرامگرد بهره می‌برد و سه ملودی قابل انتخاب برای زنگ است.

ساعت دیواری پاندول دار مدل درینا: خرید از شیک و تک

5. ساعت دیواری چوبی والتر کد PU7781

ساعت دیواری های والتر به جز زمان، نمایانگر کیفیت و اصالت هستند. این مدل ساعت دیواری پاندول دار والتر از از قالب یک ساعت دیواری متداول خارج می‌شود تا به یک مکمل لوکس برای دکوراسیون خانه شما تبدیل شود. (توجه داشته باشید که سه مدل آخری که معرفی کردیم، همگی مناسب یک دکوراسیون کلاسیک هستند.) جنس این مدل ساعت ترکیبی از چوب راش و نئوپان است و موتور بی صدای آن تضمین یک آرامش کامل را ارائه می‌دهد.

ساعت دیواری چوبی والتر کد PU7781: خرید از ایران دک

نحوه انتخاب ساعت های آونگی:

هنگام انتخاب ساعت آونگی، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود:

  • هدف: مشخص کنید که چرا یک ساعت آونگی می خواهید. آیا برای اهداف تزئینی است یا برای استفاده عملی به ساعت دقیق نیاز دارید؟

  • سبک: ساعت‌های آونگی در سبک‌های مختلف، از سنتی گرفته تا امروزی هستند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که با سلیقه و دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

  • اندازه: اندازه ساعت و محل قرارگیری آن را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که ابعاد متناسب با فضا هستند و بر اتاق غلبه نمی کنند.

  • جنس: ساعت های آونگی می توانند از چوب، فلز یا مواد دیگر ساخته شوند. دوام، نگهداری و زیبایی هر ماده را در نظر بگیرید.

  • حرکت: در ساعت های آونگی دو نوع حرکت وجود دارد: سنتی و آرامگرد. موتورهای آرامگرد عموما صدا ندارد اما مدل‌های سنتی صدای تیک تیک دارند.

  • نام تجاری: به دنبال مارک های معتبر با سابقه کار با کیفیت و زمان سنجی مطمئن باشید.

  • قیمت: ساعت های آونگی می توانند از مقرون به صرفه تا بسیار گران قیمت باشند، بنابراین بودجه خود را تعیین کنید و ساعتی را انتخاب کنید که نیازها و محدوده قیمت شما را برآورده کند.

انتخاب ساعت آونگی مستلزم یافتن تعادل مناسب بین سبک، عملکرد و مقرون به صرفه بودن است.

ارزش آونگ

کل ایده یک ساعت آونگی این است که به وزن نوسانی به عنوان بخش اصلی قابلیت‌های زمان‌سنجی خود متکی است. در حالی که بسیاری از خریداران نگران چرخش آونگ در فواصل فرد هستند، مکانیسم داخل طرح در واقع به گونه‌ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که وزن کاملاً در زمان با فواصل تنظیم شده حرکت می‌کند - تصویری دقیق از گذر زمان. در واقع، تا دهه 1930 ساعت آونگی به دلیل رویکرد بسیار ریاضی آن به همبستگی بین طراحی و دقت، دقیق‌ترین ساعت از نظر زمان نگه‌داری در نظر گرفته می‌شد. برای خریداران مهم است که توجه داشته باشند که ساعت‌های آونگی باید ثابت باشند تا بتوانند به طور مؤثر کار کنند، و بنابراین نباید به هیچ سطحی که قرار است حرکت کند - به عنوان مثال یک پارتیشن کشویی یا درب، منتقل یا متصل شوند.

سیر تکاملی ساعت آونگی یا پاندول دار

روزی روزگاری، ساعت‌های آونگی نمادی از موقعیت و ثروت بزرگ بودند و تنها ثروتمندترین صاحبان خانه می‌توانستند یکی را در خانه خود نگه دارند. با گذشت زمان، مفهوم ساعت آونگی تکامل یافته است تا به طیف وسیعی از طرح‌ها و ایده‌های سبک، از بزرگترین ساعت‌های پدربزرگ گرفته تا ساعت‌های فاخته دیواری بسیار کوچک‌تر و ساعت‌های فانوس، منجر شود. به طور خلاصه، با گذشت زمان و ترجیحات خریدار تغییر کرده است، طرح‌های ساعت آونگی نیز تغییر کرده است - اکنون آنها را به یک لوازم تزئینی بسیار شناخته شده تبدیل می‌کند که می‌تواند برای انعکاس و تجلیل از دکوراسیون اطراف در هر اتاق خاص انتخاب شود.

انتخاب بهترین ساعت آونگی برای خانه شما

انتخاب ساعت آونگی مناسب به شناخت خانه و سبک آن بستگی دارد و تصمیم می‌گیرید که ساعت آونگی در کجا برای استفاده بهینه و بهترین ارزش زیبایی‌شناختی قرار می‌گیرد. برای یک خانه بزرگ یا به سبک سنتی، ترجیح ما همیشه این است که از فضایی که در دسترس شماست با ساختاری بزرگ سرمایه گذاری کنیم - یعنی یک ساعت پدربزرگ که در آن آونگ خود به بخشی جدایی ناپذیر از دکوراسیون تبدیل می شود. برای خانه‌ای مدرن‌تر، طرح‌های کوچک‌تر وقتی روی دیوار نصب می‌شوند، می‌توانند بسیار خوب عمل کنند، به خصوص اگر رنگ دیوار خنثی باشد و به حداقل تزئین شده باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشت، به خصوص در خانه های مدرن، این است که اتاق ها اغلب می توانند بدون افزودن سطوح و بافت های مختلف کاملاً مسطح به نظر برسند، بنابراین یک ساعت آونگی می تواند با ارائه نماهای مختلف و مواد متنوع، ظاهر اتاق را واقعاً زیباتر کند. . و سپس ما خود طرح‌های مدرن‌تری داریم که مفهوم یک ساعت آونگی قدیمی را می‌گیرند اما آن را در طراحی بیرونی قرار می‌دهند که با سادگی یک خانه مدرن مطابقت دارد. این طرح‌های مدرن فوراً عظمت ساعت‌های آونگی عتیقه را از بین می‌برند و چوب‌های تزئین‌شده را با خطوط مستقیم اولیه و حداقل صفحه‌های ساعت جایگزین می‌کنند - با بزرگترین تغییر، جایگزینی چوب طبیعی با سطوح خنثی. ساعت‌های آونگی هنوز یک مفهوم محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه‌ها هستند، زیرا خرده‌فروشان از انواع مختلف مجموعه‌های خود را دارند - از ساعت‌های آونگی به سبک سنتی قدیمی گرفته تا طرح‌های بسیار مدرن‌تر و خنثی‌تر. برای انتخاب بهترین ساعت‌های آونگی، به فروشگاه‌های لوازم خانگی، متخصصان ساعت و خرده‌فروشان لوازم جانبی خانگی طراح مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان