ولی داداشی: اگر فیلتر است، باید با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید!

ولی داداشی نماینده آستارا ضمن اشاره به مشکلات عدیده‌ کشور در حوزه وزارت ارتباطات خطاب به هاشمی گفت:«هر روستایی که می‌رویم مشکل آنتن‌دهی وجود دارد. مردم دسترسی به شما ندارند و نمی‌توانند شما و معاونان شما و مدیران ارشد شما را پیدا کنند و به ما مراجعه می‌کنند و این عدم آنتن‌دهی مردم را عصبانی کرده است.»

ولی داداشی: اگر فیلتر است، باید با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ولی داداشی که از مخالفان وزارت ستار هاشمی است، گفت:« اماکن گردشگری ما آنتن ندارد، شما در حوزه وزارت ارتباطات برنامه‌ای برای این موضوع داری ؟ جاده‌ها و مناطق دورافتاده ما آنتن ندارند؛ جان انسان‌ها شریف است و در مناطق صعب‌العبور موبایل آنتن نمی‌دهد که اورژانس را خبر کنند. امکانات کشور ما عادلانه توزیع نشده است. آیا تمام امکانات باید در تهران و مراکز استان‌ها متمرکز باشد؟ سیاست‌های کلی نظام برنامه‌های مختلفی که تدوین‌شده است و تأکید برنامه هفتم بر این است که ما بتوانیم روستایی را در روستا نگه‌داریم و اشتغال‌زایی کنیم، وقتی روستایی آنتن ندارد برای چه در آنجا مستقر شود.»

او ادامه داد:« وزارت شما وزارت پشتیبانی‌کننده تمام وزارتخانه‌ها است و اگر پشتیبانی شما درست و بر اساس قانون و انصاف نباشد، می‌بینیم که امکانات درست توزیع نشده است و مشکلاتی ایجاد خواهد شد. محلات و شهرستان‌های کم‌جمعیت به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل نیستند و مردم یقه نماینده را می‌گیرند.»

داداشی گفت:« سامانه‌های دولتی دارای اشکال است.»

ولی داداشی: اگر فیلتر است، باید با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید!

داداشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را پشتیبان تمام وزارتخانه‌ها دانست و گفت:« ما در وزارتخانه‌های مختلف موازی کاری داریم؛ سامانه‌های موازی که با یکدیگر همخوانی ندارند و به یکدیگر وصل نیستند و چه‌بسا قطع هم می‌شوند. در مبارزه با قطعی سامانه‌ها  برنامه خود را توضیح دهید؛ جوان هستید و نخبه، آرزوی توفیق برای شما داریم اما لطفاً برنامه خود را اعلام بفرمایید.»

او به هاشمی گفت:« فیبر نوری و تقسیم فیبر نوری در کشور عادلانه نیست و این معضل را شما باید برطرف کنید؛ سرعت اینترنت در کشور 13 و در خارج از کشور 200 است، چرا مردم ما از اینترنت پرسرعت محروم هستند. ما ازنظر علمی در رتبه 13 هستیم اما در حوزه عملکرد رتبه 91 را داریم، این معضل را چه کسی باید حل کند به‌غیراز شما؟»

داداشی گفت:«شما می‌بایست حوزه فناوری و تولید علم را با بازار مصرف هماهنگ کنید و این‌یکی از وظایف شما در این وزارتخانه است. ما در کشور اینترنت گران داریم به‌علاوه به همان اندازه که مردم پول اینترنت می‌دهند شاید بیشتر پول فیلترشکن می‌دهند یا در این کشور فیلتر وجود دارد و یا وجود ندارد اگر فیلتر است، باید با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید.»

این نماینده مجلس خطاب به وزیر ارتباطات گفت:« شما جوان هستید، توضیح دهید که می‌خواهید از جوانان نخبه چه استفاده‌ای کنید و چه برنامه‌ای برای استفاده از جوان‌های نخبه دارید، کشور ما جوان‌ترین کشور است و پر از افراد نخبه است و شما باید این افراد را ارزیابی کنید و جوان‌های نخبه را پای‌کار بکشید و از آن‌ها کار بخواهید.»

227323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان