عکس؛ بازگشت از مرگ پدر آقای ستاره

پدر لامینه یامال پس از زخمی شدن از درگیری با افرادی شرور از بیمارستان مرخص شد.

عکس؛ بازگشت از مرگ پدر آقای ستاره

ایمان گودرزی؛ مونیر نصراوی، 35 ساله، پس از اینکه در زادگاهش ماتارو مورد قرار گرفت، شامگاه چهارشنبه برای مراقبت های ویژه به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا، او روز چهارشنبه هنگام پیاده‌روی با سگش توسط گروهی مورد تعرض قرار گرفت و چندین ضربه چاقو متحمل شد. پلیس کاتالونیا تایید کرد که سه نفر از آنها مدت کوتاهی پس از حمله دستگیر شدند و مظنون چهارم نیز صبح پنجشنبه بازداشت شد.

عکس؛ بازگشت از مرگ پدر آقای ستاره

نصراویی با وضعیتی وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، اما چند ساعت پس از ضربه چاقو شرایطش پایدار شد. به گفته پلیس تحقیقات درباره این حمله همچنان ادامه دارد و انگیزه آن مشخص نیست.

پلیس همچنین  از ارائه جزئیات در مورد سن و ملیت افراد دستگیر شده خودداری کرد. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا از جمله کسانی بود که روز چهارشنبه به دیدار نصراوی رفت و یامال نیز روز پنج شنبه تمرین بارسلونا را ترک کرد و در کنار پدرش حضور پیدا کرد. این مرد 35 ساله که در محله روکافوندا که یامال در آن بزرگ شده زندگی می‌کند، روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی در مورد آخرین وضعیتش استوری جدیدی منتشر کرد و نوشت:« از همه شما برای حمایتتان متشکرم، در حال حاضر حالم بهتر است.»

عکس؛ بازگشت از مرگ پدر آقای ستاره

نصراویی بزرگ‌ترین حامی پسرش در دوران حرفه‌ای نوپایش بوده و کمتر از یک ماه پیش در کنار لامینه قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 را جشن گرفت.

یامال بازیکن برجسته کشورش در این مسابقات بود و پدرش قبلاً اعلام کرده بود که این بچه شگفت‌انگیز می‌تواند "بزرگتر از [لیونل] مسی" شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان