طلاقی که ستاره لیگ برتری را بی خانمان کرد!

کایل واکر، ستاره منچستر سیتی، پس از اینکه همسرش او را از خانه بیرون کرد در آپارتمانی متعلق به قهرمان لیگ برتر زندگی می‌کند.

طلاقی که ستاره لیگ برتری را بی خانمان کرد!

ایمان گودرزی؛ این مدافع 34 ساله که دستمزدی 150 هزار پوندی در هفته دارد، امروز برای دفاع از عنوان قهرمانی کارش را در برابر چلسی آغاز خواهد کرد. اما زندگی خصوصی کایل برخلاف وضعیت منچستر سیتی بسیار آشفته است. مدتی قبل بود که او از معشوقه سابقش لورین گودمن فرزند دوم دارد! ثروت تخمینی کایل واکر حدود 27 میلیون پوند شامل دو عمارت بسیار بزرگ به ارزش 4 میلیون پوند است. اما خودش در هیچ کدام جایی ندارد! همسر او آنی کیلنر، 31 ساله، در یکی زندگی می کند و لورین در دیگری.

کایل امیدوار بود پس از تعطیلات خانوادگی که بعد از یورو داشت به همراه آنی و چهار فرزندشان به خانه بازگردند، او به این بازگشت به اندازه‌ای مطمئن بود که حتی خانه لوکس اجاره‌ای 3 میلیون پوندی‌اش را به صاحبش پس داده بود. کایل از کریسمس و از زمانی که خیانتش بر ملا شد در این خانه لوکس زندگی می کرد. اما همه چیز طبق انتظار کایل پیش نرفت و آنی اجازه بازگشت به خانه را نداد. او حالا در مجتمع سیتی سوییتس باشگاه منچسترسیتی زندگی می‌کند.

به گزارش یک منبع نزدیک به واکر او در آپارتمان های متعلق به باشگاه می ماند زیرا جایی برای رفتن ندارد. او فکر می‌کرد که آنی بعد از اینکه تعطیلات خانوادگی مشترکی داشتند، به او اجازه بازگشت بدهد، اما او این کار را نکرد.

طلاقی که ستاره لیگ برتری را بی خانمان کرد!

برج متعلق به باشگاه منچستر سیتی 16 طبقه دارد که در سال 2017 افتتاح شده و دارای دو سالن بزرگ بدنسازی است که به طور منظم توسط بازیکنان و مدیر پپ گواردیولا استفاده می شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان