قیمت جدید دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳/ جزییات تغییر قیمت

قیمت دام زنده امروز ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده، قیمت دام زنده در استان‌های اصفهان و همدان تغییراتی داشته است.

قیمت جدید دام زنده امروز 27 مرداد 1403/ جزییات تغییر قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دام زنده امروز، 27 مرداد 1403، اعلام شد. بیشترین قیمت گوسفند زنده متعلق به استان قم و کمترین آن متعلق به استان همدان است. همچنین کمترین قیمت گوساله زنده متعلق به چهارمحال و بختیاری و بیشترین آن متغلق به استان قم است.

تجارت نیوز نوشت: بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت دام زنده به طور میانگین به 237 هزار و 500 تومان رسیده است. حداقل قیمت گوسفند زنده به ازای هر کیلوگرم در این استان 280 هزار تومان و حداکثر آن 300 هزار تومان است. قیمت گوساله زنده هم از 175 هزار تومان شروع می‌شود و تا 195 هزار تومان ادامه دارد.

متوسط قیمت دام زنده در استان اصفهان 243 هزار تومان است. محدوده قیمتی گوسفند زنده در این استان  310 هزار تومان و گوساله زنده  190 هزار تومان است.

در استان خراسان رضوی هم متوسط قیمت دام زنده عدد 241 هزار تومان را نشان می‌دهد. در این استان  گوسفند زنده 305 هزار تومان به ازای هرکیلو گرم قیمت‌گذاری شده است. همچنین گوساله زنده هم با قیمت 190 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

در استان فارس، وضعیت تا حد زیادی شبیه به استان خراسان رضوی است. چراکه در این استان قیمت گوسفند زنده در محدوده 300 هزار تومان قرار دارد و گوساله زنده هم با قیمت 190 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کمترین قیمت گوسفند زنده در میان استان‌های مختلف کشور،   متغلق به استان همدان است. در این استان قیمت گوسفند زنده از 275 هزار تومان شروع می‌شود و تا 295 هزار تومان ادامه دارد. گوساله زنده هم در بازه قیمتی 185 هزار تومان تا 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

در استان قم هم گوسفند زنده با بیشترین قیمت ممکن به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. در این استان قیمت گوسفند زنده در محدوده 310 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم قرار دارد. همچنین گوساله زنده هم از 200 هزار تومان تا 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان مرکزی، متوسط قیمت دام زنده عدد 244 هزار تومان را نمایش می‌دهد. چنان که حداقل قیمت گوسفند زنده در این استان 295 هزار تومان و حداکثر آن 300 هزار تومان است. گوساله زنده هم با قیمت 194 هزار تومان به قروش می‌رسد.

در استان چهارمحال و بختیاری هم گوسفنده زنده در بازه قیمتی 280 هزار تومان تا 300 هزار تومان قرار دارد. همچنین گوساله زنده هم با قیمت 185 هزار تومان معامله می‌شود.

براساس داده‌های منتشر شده، قیمت دام زنده طی چند روز گذشته تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است. اما در استان همدان قیمت گوسفند زنده  با روند کاهشی  مواجه بوده است. در استان اصفهان هم  قیمت گوساله زنده رشد داشته است.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان