سیگنال فدرال رزرو به ارزهای دیجیتال/ بیت‌کوین ‌گران می‌شود؟

لید فعالان بازار کریپتو به کاهش نرخ بهره ایالات متحده در سپتامبر امیدوارند و در حال بررسی تأثیر این تغییر بر بیت‌کوین هستند اما سؤال اصلی این است که نرخ بهره آمریکا چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهد داشت؟

سیگنال فدرال رزرو به ارزهای دیجیتال/ بیت‌کوین ‌گران می‌شود؟

 به گزارش خبرآنلاین، قیمت بیت‌کوین که اخیراً به 56 هزار و 795 دلار کاهش‌یافته بود، اکنون در محدوده 59 هزار دلار در حال معامله است و به دنبال دستیابی به مرز 60 هزار دلار است.

 فعالان بازار بر این باورند که این افزایش قیمت به دلیل انتشار داده‌های اقتصادی مثبت از ایالات متحده، از جمله کاهش نرخ تورم به 2. 9درصد و رشد خرده‌فروشی، رخ‌داده است. همچنین، کاهش تورم انتظارات برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را افزایش داده است.

 اما سؤال اصلی این است که نرخ بهره آمریکا چه تأثیری بر بیت‌کوین خواهد داشت؟

 کارشناسان اقتصادی معتقدند که نرخ‌های بهره پایین می‌تواند احساسات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال را تقویت کرده و به افزایش قیمتبیت‌کوین کمک کند.

بااین‌حال، افزایش نرخ بهره معمولاً تأثیر منفی بر قیمت این داراییدارد. بیت‌کوین به‌عنوان یک دارایی محافظ در برابر تورم شناخته می‌شودو تغییرات در نرخ بهره، به‌ویژه در زمان‌های تورم، می‌تواند بر تقاضا برایآن تأثیرگذار باشد.

 اما در حال حاضر، تحلیلگران اقتصادی چه پیش‌بینی‌هایی درباره روند حرکت این ارز دیجیتال دارند؟

 برخی از فعالان بازار معتقدند که در حال حاضر، بیت‌کوین در یک خط روند صعودی و درون یک مثلث صعودی قرار دارد. همچنین، شاخص RSIنشان‌دهنده یک تقاطع صعودی است که می‌تواند آغاز یک‌روند صعودیجدید باشد؛ بنابراین، احتمال دارد قیمت بیت‌کوین هر لحظه دوباره به 60 هزار دلار برسد.

به عقیده این گروه، در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند بالای سطح 61 هزار و 500 دلار تثبیت شود، احتمال ورود خریداران جدید به بازار افزایش خواهد یافت. 

اما اگر این وضعیت به وقوع نپیوندد و بیت‌کوین سطح 56 هزار دلار را از دست بدهد، ممکن است به تدریج به سمت سطح 54 هزار دلار و در نهایت به کف کانال 50 هزار دلار کاهش یابد.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان