برپایی مواکب ده‌گانه اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ۱۰ موکب وقفی برای پذیرایی از زوار اربعین خبر داد.

برپایی مواکب ده‌گانه اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین

آیت الله مجید میرزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: 10 موکب وقفی در مسیر تردد زائرین اربعین برپا شده است و آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائرین است.

وی افزود: اولین موکب وقفی به نام موکب امام خمینی(ره) در کنگاور_سه راهی نهاوند برپا شده و موکب بعدی که موکب امامزاده‌ احمد(ع) است در سنقر، خیابان سلمان فارسی(ره) است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: یک موکب وقفی هم در امام‌زاده باقر(ع) بیستون به نام موکب سیدالشهدا(ع) و موکب بعدی در امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان و یک موکب هم در زیارتگاه صاحب الزمان(عج) کرمانشاه در خیابان راه کربلا و یک موکب هم در امامزاده حسن (ع) حمیل‌ در اسلام آباد غرب، حمیل، جاده ایلام، روستای روتوند و یک موکب وقفی هم در احمدبن‌ اسحاق(ره) سرپل ذهاب برپا شده است.

وی ادامه داد: در مرز خسروی، جنب مسجد جامع نیز یک موکب به نام موکب امام‌ خامنه‌ای مدظله‌العالی آماده پذیرایی از زائرین هستند.

آیت الله میرزایی عنوان کرد: یک موکب در منذریه در عراق، گذرگاه مرزی منذریه نیز برپا شده است.

وی بیان کرد: موکب درمانی آیت الله کرکوکی (ره) در کربلا، شارع میثم تمار نیز آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین هستند.

وی خاطرنشان کرد: مواکب وقفی خدماتی شامل پذیرایی، فرهنگی، اسکان و دارو و درمان است و خدمات مذکور را به زائرین اربعین ارائه می‌دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان