آماده باش کامل نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور /خبرهای مهم برای زائران اربعین

امیر قربانی گفت: امنیت کامل زائران در مرزهای کشور توسط یگان‌های نیروی زمینی ارتش، تأمین شده است.

آماده باش کامل نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور /خبرهای مهم برای زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، در بازدید از قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش، روند خدمات‌رسانی کادر بیمارستان صحرایی ارتش به زائران اربعین را مورد ارزیابی قرار داد.

بنابر روایت ایسنا، امیر سرتیپ قربانی، در این بازدید ضمن خداقوت به دلیرمردان نیروی زمینی ارتش برای ارائه خدمات شایسته و مستمر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) گفت: نیروی زمینی ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح، برای خدمت به زائران اربعین حسینی پای کار است.

وی افزود: بیمارستان صحرایی نیروی زمینی در مرز چذابه، با کادر مجرب در بخش‌های مختلفی نظیر اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، بخش مردان و زنان و همچنین اورژانس هوایی توسط بالگردهای هوانیروز، آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به استقرار یگان‌های نزاجا در مناطق مرزی، خاطرنشان کرد: امنیت کامل زائرین در مرزهای کشور توسط یگان‌های نیروی زمینی ارتش، تأمین شده است و تمامی یگان‌های تابعه به صورت شبانه‌روزی و مستمر، آماده مقابله با هرگونه تلاش برای برهم زدن آرامش و امنیت زائران اربعین حسینی(ع) هستند.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان