۴۰۰ هزار تومان به حساب این افراد واریز شد!/ جزییات

یارانه دهک های اول تا سوم، ۲۵ مرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

400 هزار تومان به حساب این افراد واریز شد!/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس دهک بندی سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی یارانه مرداد ماه مانند ماه های گذشته به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

اقتصادآنلاین نوشت: مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هرماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه به مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر 25 هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول به ازای هر نفر 300 هزار تومان سی‌ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می‌شود

در سال‌های گذشته پرداخت یارانه برای همه مشمولان، بیستم هر ماه انجام می‌شد؛ اما از بهمن‌ماه سال 1402 پرداخت‌ یارانه براساس زمان‌بندی انجام شود.

اولین مرحله پرداخت یارانه نقدی در آذر 1389 و در دولت آقای محمود احمدی نژاد آغاز شده بود در این مرحله از پرداخت یارانه، مبلغ 45500 تومان به حساب یارانه بگیران واریز شد.

بعد از این تاریخ پرداخت یارانه دستخوش تغییرات و بالا و پایین های بسیاری قرار گرفت در آخرین تغییر قرار شد تاریخ  واریز یارانه که تا پیش از این بیست و یکم هر ماه صورت می گرفت 20 ، 25 و 30ام هر ماه با توجه به دهک بندی واریز شود.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان