جای خالی شهرداری در شهر؛ کثیفی معابر ولنجک و گلایه اهالی از زباله‌های جمع نشده/ عکس

این زباله های تر و خشک، توسط کارگران تفکیک زباله پیمانکار شهرداری ابتدا از درون سطل‌های آشغال به کف خیابان و پیاده رو منتقل می‌شود و سپس در انظار عمومی، در میان وسایل نقلیه عبوری و عابران پیاده، تفکیک می‌شوند!

جای خالی شهرداری در شهر؛ کثیفی معابر ولنجک و گلایه اهالی از زباله‌های جمع نشده/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از شرق، تصور کنید برای پیاده‌روی عصرگاهی و غروب پس از یک روز شلوغ کاری، از درب منزل خارج می‌شوید و با تلی از زباله همراه با بوی متعفن روبرو می‌شوید. در تمام مسیر پیاده‌روی، مجبور هستید از میان زباله‌های تر و خشک و شیرابه‌ها عبور کنید و اگر از کارگر تفکیک زباله درباره چرایی پخش کردن محتویات سطل زباله در معابر بپرسید با تمسخر می گوید: "شکایت کنید!".

این را شهروندان ناحیه 2 منطقه یک در محله ولنجک می‌گویند. به اعتقاد آن‌ها کثیفی معابر، سلامتی و امنیت روانی ساکنان این محله را هدف گرفته است.

این زباله های تر و خشک، توسط کارگران تفکیک زباله پیمانکار شهرداری ابتدا از درون سطل‌های آشغال به کف خیابان و پیاده رو منتقل می‌شود و سپس در انظار عمومی، در میان وسایل نقلیه عبوری و عابران پیاده، تفکیک می‌شوند! ساعت‌ها بعد، رفتگران شهرداری باقی مانده‌های اصلی را جارو می کنند، اما پیشتر بخشی از این زباله‌ها از طریق باد و وسایل نقلیه عبوری میان شمشادها، درختان، پیاده روها و حیاط منازل پخش شده اند.

ساکنین محله ولنجک، انتظار دارند با تبیین راهکارهای مناسب برای پیمانکاران تفکیک زباله و تصحیح شیوه های تفکیک زباله های تر و خشک به جای انتقال آنها از سطل زباله به معابر، نحوه جمع آوری پسماند و وضعیت پاکیزگی این محله توریستی در شمال شهر تهران بهبود یابد.

جای خالی شهرداری در شهر؛ کثیفی معابر ولنجک و گلایه اهالی از زباله‌های جمع نشده

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان