برقراری پرواز فلای دبی از ۱۷ شهریور با راه اندازی ترمینال جدید پروازهای خارجی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از روند آماده سازی ترمینال جدید پروازهای خارجی کیش از برقراری پرواز فلای دبی از ۱۷ شهریور خبر داد و گفت : دبی، مسقط، بغداد و نجف مبادی هستند که از شهریور ماه به کیش پرواز دارند و از طرفی با برقراری پرواز فلای دبی از ۱۷ شهریور، تعداد پروازها افزایش می یابد که برای جزیره کیش رونق به همراه دارد.

برقراری پرواز فلای دبی از 17 شهریور با راه اندازی ترمینال جدید پروازهای خارجی کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از روند آماده سازی ترمینال پروازهای خارجی که با حضور مدیرکل و مدیران شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاههای کیش انجام شد با اشاره به اینکه ترمینال قدیمی کیش با توجه به نیاز امروز جزیره برای پروازهای خارجی باز طراحی شده گفت: با برنامه ریزی های انجام شده از شهریورماه برتعداد پروازهای خارجی افزوده می شود.

سرهنگی افزود: دبی، مسقط، بغداد و نجف مبادی هستند که از شهریور ماه به کیش پرواز دارند و از طرفی با برقراری پرواز فلای دبی از 17 شهریور، تعداد پروازها افزایش می یابد که برای جزیره کیش رونق به همراه دارد.

وی درادامه تاکید کرد: برقراری پروازی مانند فلای دبی آن هم به صورت روزانه درکنار همه مزیت ها، شرایط را برای ایجاد شبکه ترانزیت گردشگر از دیگر کشورها به کیش و کشور و از شهرهای مختلف ایران به کیش و سپس دبی فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان گفت: اولین پرواز های خارجی خروجی از این ترمینال، پرواز کیش به دبی و نجف است که امروز انجام می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان