این اتفاق سیاسی همه را متعجب کرد /واکنش آیت الله هاشمی به سخنرانی احمد خاتمی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود آورده است: شب برای شرکت در عزاداری رهبری، به حسینیه امام خمینی رفتم. آقای احمد خاتمی، سخنرانی داشت؛ ضمن حرف‌های خوب، حرف‌های سستی هم داشت.

این اتفاق سیاسی همه را متعجب کرد /واکنش آیت الله هاشمی به سخنرانی احمد خاتمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز 31 مردادماه 1380 خود آورده است:
 
دکتر [عبدالله] جاسبی، [رییس دانشگاه آزاد اسلامی]، برای امور دانشگاه آزادآمد و پیشنهادهایی برای تمرکززدایی و بالا بردن اختیارات واحدهای شهرستان‌ها و منطقه و نیز پیشنهادی برای تأسیس یک حزب سراسری ارایه داد. دربارة نمایندگی رهبری در دانشگاه و اتحادیه دانشجویان اعتدالی و نیز همکاری با آقای [محسن] اراکی، در اداره دانشکده او در آکسفورد انگلستان، مذاکره شد. 
 
اخوی محمد،[معاون اجرایی رییس‌جمهور] آمد.گفت، به او پیشنهاد [پُست ریاست] گمرک یا [سازمان] هواپیمایی [کشوری]، یا [سازمان] تأمین اجتماعی شده و نپذیرفته است. عصر، معاونان [آقای حسین کمالی]، وزیرکار [و امور اجتماعی] آمدند، از حذف آقای کمالی از کابینه ناراضی‌اند و پیشنهاد داشتند، او رابه مجمع [تشخیص مصلحت نظام] بیاوریم. آقای [علیرضا] محجوب، [رییس خانه کارگر]، درخواست‌کردکه مسأله بازنشستگی زودرس‌کارگران را که در اثر اختلاف مجلس و شورای نگهبان، به مجمع آمده، زودتر تصویب کنیم. تمامی اعضای کابینه پیشنهادی آقای [سیدمحمد] خاتمی، از مجلس رأی اعتماد گرفتند و باعث تعجب ناظران شده که اعتراضات و انتقادات و مخالفت‌های مجلسیان را جدی فرض می‌کردند.  
 
ظهر، هیأت عزاداری نهاد ریاست‌ جمهوری به مناسبت ایام فاطمیه آمدند و عزاداری کردند. من هم صحبت کوتاهی برای آنها کردم. شب برای شرکت در عزاداری رهبری، به حسینیه امام خمینی رفتم. آقای احمد خاتمی، سخنرانی داشت؛ ضمن حرف‌های خوب، حرف‌های سستی هم داشت.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان