کپسول لیبیدوفم و اطلاعات مهم درباره این دارو

کپسول لیبیدوفم از دارو های خوب و گیاهی برای بالا بردن میل جنسی در خانم ها می باشد و بهتر است این مورد را بهتر بشناسید تا در صورت بروز انواعی از مشکلات بتوانید از عارضه های این دارو پیشگیری کنید.

کپسول لیبیدوفم و اطلاعات مهم درباره این دارو

امروزه در میان دارو ها از انواعی از دارو های جنسی استفاده می شود و میل جنسی با این دارو ها بهبود پیدا خواهد کرد و این موارد را معمولا متخصصان تجویز می کنند ولی شما نیز می توانید بدون نسخه متخصص این مورد را از دارو خانه ها تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. کپسول لیبیدوفم از این دسته از دارو ها می باشد و دارای گیاهان دارویی بوده و در ادامه اطلاعاتی در این زمینه به شما خواهیم داد تا با این داروی بالا برنده میل جنسی بهتر آشنا شوید.

  فواید متعدد لیبیدوفم

آشنایی با کپسول لیبیدوفم برای بانوان

لیبیدوفم از دارو هایی می باشد که دارای فرمولی گیاهی دارد و و از داروی گیاهی ماکا، آشواگاندا و جینسینگ و رودیولا روزا تهیه شده است. این دارو ها در بالا بردن میل جنسی در خانم ها کمک می کند و باعث می شود تا رابطه زناشویی بهبود پیدا نماید. ماکا از گیاهان بومی در کوه های مرتفع آند است. در واقع این گیاه را در طب سنتی استفاده های زیادی می شده است. این گیاه دارای مواد معدنی و مانند کلسیم، آهن و پتاسیم و ترکیبات دیگری می باشد که برای بدن مفید خواهد بود. در واقع ترکیبات زیست فعال این گیاه با تاثیر داشتن بر روی عدد درون ریز باعث می شود تا هورمون های جنسی نیز تنظیم شده و در نهایت فرد به حالت عادی باز خواهد گشت. در واقع این گیاه دارویی می تواند بر روی خلق و خو نیز تاثراتی داشته باشد.

آشواگاندا از دیگر دارو های گیاهی می باشد که در این دارو به کار رفته است و این مورد را باید در نظر بگیرید که این گیاه یکی از گیاهان خاص بومی آفریقا می باشد و با خاصیت هایی که دارد باعث می شود تا بدن بتواند با عوامل استرس زا مقابله کرده و با ترکیب های زیستی و فعالی که در این گیاه یافت می شود گمان ها بر این می رود که تنظیم شدن هورمون ها یکی از فواید این گیاه است و در نهایت با متعادل شدن هورمون های جنسی میل جنسی نیز تقویت خواهد شد و عملکرد های فیزیکی را بهبود می بخشد.

از دیگر گیاهانی که در این دارو به کار رفته است می توان به جینسینگ اشاره داشت. سال های زیادی است که از این گیاه برای بالا بردن نشاط و سرگرمی و مقاومت استفاده می شود و این دارو دارای ترکیب های فعالی خواهد بود که می تواند برای استرس خوب باشد و آن را کاهش داده و در نهایت به تنظیم شدن هورمون های جنسی نیز کمک می کند و دارای خاصیت ضد خستگی و آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و تمامی این موارد دارای اهمیت زیادی خواهد بود و می تواند برای درمان بی میلی های جنسی در خانم ها مفید باشد.

رودیولا روزا آخرین ماده ای می باشد که در این گیاه به کار رفته است و باید در نظر داشته باشید که این گیاه بومی آسیا و اروپا می باشد و دارای ترکیب های زیست فعال بوده و می تواند بر روی انتقال دهنده های عصبی تاثیرات خوب و مثبتی داشته باشد و در نهایت عملکرد های شناختی را بهبود می بخشد و می تواند استرس بدن را کنترل نماید. این گیاه می تواند باعث بالا رفتن انرژی در بدن شده و عملکرد فیزیکی و ذهنی را بهبود می بخشد و در میان ورزشکاران نیز دارای اهمیت می باشد. به کار رفتن این گیاه در این دارو اهمیت بالایی دارد از این رو می تواند رحم را برای بارداری آماده نماید.

قرص لیبیدوفم

اهمیت لیبیدوفم برای خانم ها

کپسول لیبیدوفم برای بالا بردن میزان قوای جنسی در خانم ها استفاده می شود و باید این مورد را در نظر داشته باشید که این دارو برای آقایان نیست و هر چند که استفاده از آن مشکلی پیش نخواهد آورد ولی بهتر است این مورد توسط آقایان استفاده نشود. آقایان نیز برای بالا بردن میل جنسی خود می توانند از دارو های مخصوص خود استفاده کنند و از این دارو ها می توان به کپسول ماکاویت ام اشاره داشت. این دارو برای خانم ها دارای فواید زیادی می باشد و در ادامه اطلاعاتی در این زمینه به شما خواهیم داد.

این دارو تنها برای تنظیم شدن هورمون استروژن به کار نمی رود و محدود به این مورد نخواهد بود بلکه از مهم ترین تاثیرات دیگر این دارو ها می توان به فایده ضد استرس بودنش اشاره داشت. این گیاهان به کار رفته در این دارو باعث می شود تا خلق و خوی خانم ها بهبود پیدا کرده و بدن برای مقابله با استرس آماده خواهد شد. در این دارو از یک سری از گیاهان خاص استفاده شده است که باعث بهبودی خلق و خو می شود و این مورد دارای اهمیت بالایی خواهد بود زیرا داشتن استرس باعث می شود تا میل جنسی در خانم ها کم تر شود.

از دیگر تاثیراتی که این دارو بر روی بدن خانم ها دارد این است که می تواند باعث بالا تر رفتن توان بدنی در آتن ها شود و در نهایت برای عملکرد جنسی نیز این مورد بسیار اهمیت دارد و این دارو باعث می شود تا ریکاوری بعد از ورزش و یا کار های سخت سریع تر انجام شده و بدن دیگر درگیر خستگی های طولانی مدت نخواهد شد. برای این مورد استفاده از این دارو برای خانم ها خوب می باشد و این دارو دارای فواید ضد التهابی بوده و با مواد آنتی اکسیدانی که دارد باعث خواهد شد تا خستگی های فیزیکی در افراد کم تر شده و در نهایت زندگی زناشویی شان بهبود پیدا خواهد کرد.

ممنوعیت های استفاده از داروی لیبیدوفم

نحوه استفاده از این دارو

این دارو معمولا دو بار در روز و هر بار به همراه غذا باید مورد استفاده قرار بگیرد و البته این مورد بر اساس تجویز پزشک ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد و برای برخی از افراد ممکن است نیاز باشد تا 4 عدد در روز مورد استفاده قرار دهند.

عوارض این دارو

دارو های شیمیایی دارایی عارضه هایی می باشند که بهتر است قبل از استفاده از آن ها این عارضه ها را بشناسید و به این مورد نیز توجه کنید که اگر این داروم زیر نظر متخصص باشد و بر اساس دوز های مصرفی بوده باشد هیچ عارضه ای برای شما ایجاد نمی شود با این حال بعد از دیدن عارضه های این دارو بهتر است با متخصص خود مشورت کرده و در صورت نیاز این دارو را قطع کنید. عارضه های این دارو عبارت است از :

  • حساسیت نشان دادن به ترکیب های این گیاه
  • بالا بردن فشار خون
  • ایجاد مشکل برای افراد دیابتی

ممنوعیت های استفاده از دارو

این دارو برای برخی از فاراد ممنوع می باشد و ممنوعیت استفاده از این دارو عبارت است از :

  • افراد زیر 18 سال
  • بارداری
  • شیر دهی
  • ابتلا به سرطان های هورمونی مانند سرطان سینه، سرطان رحم و سرطان تخمدان
  • ابتلا به آندومتریوز
  • ابتلا به فیبرویید رحمی
  • استفاده از سایر دارو های هورمونی
  • ابتلا به دیابت
  • ابتلا به فشار خون بالا
  • ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی
  • استفاده از دارو های ضد انعقاد خون مانند وارفارین

موارد استفاده از داروی لیبیدوفم

اگر استفاده از یک دوز از این دارو را فراموش کردید باید بلافاصله بعد از این که یادتان آمد آن را مورد استفاده قرار دهید البته اگر نزدیک به مصرف دوز بعدی هستید بهتر است از این کار صرف نظر کرده و دوز بعدی را بدون کم و زیاد کردن مورد استفاده قرار دهید. برای پیشگیری از این امر بهتر است داروهای خود را در ساعات مشخصی میل نمایید و برای این که بتوانید بدون دردسر از این دارو استفاده کنید بهتر است در این مورد نیز با متخصص مشورت نمایید.

قبل از این که از این دارو استفاده کنید لیستی از دارو های مورد استفاده خود را در اختیار متخصص قرار دهید تا در این زمینه مشکلی برایتان ایجاد نشود. امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و یادتان نرود که این مورد تنها برای آگاهی دادن به شما عزیزان بوده است و نباید از این مطلب برای تجویز دارو استفاده شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان