آسفالت یا لکه‌گیری ۲۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۲۶۱ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان طی سالجاری خبر داد.

آسفالت یا لکه‌گیری 261 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در پنج ماهه نخست سالجاری 261 کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت باارزش ریالی 4300 میلیارد ریال انجام شده که از این میزان 61.2 کیلومتر راه اصلی ، 117.8 کیلومتر راه فرعی و 82.3 کیلومتر راه روستایی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه آذربایجان‌غربی جز استان‌های دارای مرز اربعین است، 56کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده با ارزش ریالی 700 میلیارد ریال در محورهای منتهی به گذرگاه تمرچین(پروژه اربعین) بوده است.

دست نشان اظهار کرد: همچنین پیش بینی می شود تاپایان فصل کاری امسال 20 کیلومتر دیگر از محور های منتهی به گذرگاه تمرچین لکه گیری و روکش آسفالت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: باتوجه به اعتبارات و مجوز های اخذ شده از سازمان متبوعه فرایند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای 200 کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در قالب 30 فقره قرارداد به مبلغ 4480 میلیارد ریال در حال انجام بوده که ازاین میزان 8 فقره برآورد اولیه به طول 71 کیلومتر به ارزش ریالی 1890 میلیارد ریال مختص محورهای اربعین استان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان