احمدی مقدم: در اضطراب نگه‌داشتن اسرائیل کمتر از ضربه نظامی نیست/ باید انتقام متقابل باشد اما مراقب باشیم در زمینی که دشمن تعریف می‌کند، بازی نکنیم

اسماعیل احمدی مقدم گفت: در حرکت میدانی و تاکتیکی بیشتر پیامدهای راهبردی حائز اهمیت است که به صورت منفی برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است و قابل مقایسه با آثار تاکتیکی هدف نظامی نیست.

احمدی مقدم: در اضطراب نگه‌داشتن اسرائیل کمتر از ضربه نظامی نیست/ باید انتقام متقابل باشد اما مراقب باشیم در زمینی که دشمن تعریف می‌کند، بازی نکنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران واکنشی از سر حکمت خواهد داشت.

بنا بر روایت مهر، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه واکنش جمهوری اسلامی ایران با رعایت تحولات میدانی، محیطی و معادلات پیچیده‌ای همراه خواهد بود، افزود: علاوه بر اینکه باید انتقام و پاسخ متقابل باشد، باید مراقب باشیم در زمینی که دشمن تعریف می‌کند، بازی نکنیم.

سردار احمدی‌مقدم در ادامه با اشاره به حمله گسترده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی در جریان عملیات اربعین، عنوان کرد: آنطور که مشخص است، ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد شده و آنها در افشای نتایج عملیات اربعین پنهان‌کاری کردند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه در اضطراب نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی کمتر از ضربه نظامی نیست، گفت: در حرکت میدانی و تاکتیکی بیشتر پیامدهای راهبردی حائز اهمیت است که به صورت منفی برای رژیم صهیونیستی به وجود آمده است و قابل مقایسه با آثار تاکتیکی هدف نظامی نیست.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان