۵۳۳ دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود.

533 دستگاه لوازم خانگی بین مددجویان زنجانی توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، روح الله صالحی با اشاره به توزیع 51 دستگاه یخچال، 105 دستگاه بخاری گازی، 269 دستگاه لباسشویی و 108 دستگاه آبگرمکن به مددجویان، اظهار داشت: این تعداد لوازم خانگی بین مددجویانی که درخواست آنها در سامانه ” سها ” ثبت شده بود توزیع شد.

صالحی با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد، خاطرنشان کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده به منظور تامین نیازهای ضروری تمامی خانواده‌های تحت حمایت به مشارکت و همراهی بیشتر خیران در راستای ایجاد هم افزایی در این بخش نیاز داریم.

وی ادامه داد: مشارکت خیران اثرگذاری بالایی در برنامه‌های این نهاد دارد و در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف بسیار اثرگذار است که امیدواریم با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی زمینه تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خیرین نیک اندیش زنجانی می‌توانند به منظور کمک به تامین اقلام ضروری منزل از طریق کد دستوری 024#*8877* یا شماره حساب 6037997950030420 در این زمینه مشارکت کنند.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد جمعیتی نزدیک به 50 هزار نفر هستند که از این تعداد 18 هزار و 849 نفر سالمند بوده و 15 هزار و 578 خانوار معادل 56 درصد در روستاها زندگی می کنند.

31 هزار و 468 نفر معادل 66.9 درصد از کل مددجویان کمیته امداد استان از زنان سرپرست خانوار هستند که از حمایت‌های مختلف این نهاد بهره مند می‌شوند.

چهار هزار و 930 فرزند محسنین هم اکنون تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و 31 هزار و 457 حامی در حال حاضر در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان