توزیع بیش از ۲۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی کرمانشاه

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۲۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان خبر داد.

توزیع بیش از 22 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی کرمانشاه

ایرج صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال‌جاری بیش از 22 میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان توزیع شده است و با شروع فصل سرما، توزیع سوخت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درصد توزیع مواد سوختی مربوط به نفت گاز جهت تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی بوده است افزود: توزیع 50 درصد سوخت ماشین آلات کشاورزی استان توسط شبکه تعاون روستایی انجام می‌شود. 

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد 137 فروشندگی مواد سوختی فعال و یک جایگاه پمپ بنزین وابسته به تعاون روستایی در استان در حال خدمت رسانی است تصریح کرد: با افزایش قابل توجه تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز، توزیع نفت سفید کاهش یافته و به همین دلیل تلاش می‌شود از طریق رایزنی با شرکت نفت، فروشندگی‌هایی که در گذشته توزیع نفت سفید را بر عهده داشته‌اند، در آینده بتوانند توزیع نفت گاز را انجام دهند.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع انواع مواد سوختی در اقصی نقاط استان یکی از مهمترین فعالیت هایی است که توسط شبکه تعاون روستایی انجام می‌شود و این امر با هدف حمایت از تولیدکننده، رفاه حال روستاییان و ماندگاری آنان در روستاها و کاهش مهاجرت صورت می‌گیرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان