محتمل ترین گزینه های تصدی استانداری مازندران

با توجه به تشکیل دولت چهاردهم، گزینه های تصدی عمارت استانداری مازندران به واقعیت نزدیک تر می شود.

محتمل ترین گزینه های تصدی استانداری مازندران
به گزارش خبرآنلاین از مازندران، استان مازندران از استان های شمالی و به نوعی یکی از سیاسی ترین استانهای کشور بوده که با گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی، 24 مدیریت ارشد استان یا استاندار را در جناح ها و گرایش های مختلف سیاسی به خود دیده است.
این روزها با تشکیل شوراهای راهبردی در انتخاب وزرا، کمیته های انتصاب استانداران با مدیریت احزاب اصلاح طلب و حامی دولت در استانها تشکیل و تاکنون جلساتی در نقاط مختلف استان برای تصدی استاندار مازندران برگزار شده و به نظر می رسد، انتخاب استاندار مازندران در دولت چهاردهم رنگ واقعیت به خود گرفته است.

پس از جلسه روز جمعه مجمع مشورتی ستادهای پزشکیان و جلسه اصلاح طلبان استان، اسامی مختلفی از شخصیت‌های سیاسی مازندران برای تصدی گزینه استانداری مازندران مطرح شده است. هنوز ساعاتی از انتشار این لیست نگذشته که دو گزینه اصلی حاضر در لیست از لیست کنار گداشته شده اند.

رحمان زاده، استاندار اسبق زنجان و اهل شهرستان آمل با انتشار پیامی از حضور در مازندران در سمت استانداری پوزش خ استه و همچنین علی نجفی نماینده پیشین شهرستان بابل در حکمی از سوی عارف به سمت معاون امور بین الملل وی منصوب شده است. در این بین با دقت نظر در اسامی اعلامی گزینه ای که به بیش از پیش تداعی کننده کلید واژه وفاق ملی در استان بوده، عیسی کاکویی جدی ترین گزینه برای تصدی مدیریت ارشد مازندران است.

کاکویی شخصیت فراجناحی و مقبول نخبگان و جامعه رزمندگان دفاع مقدس و همه شخصیت‌های سیاسی انقلابی این استان به شما می رود. با سوابق تحصیلات آکادمیک در مقطع دکتری تخصصی شیمی آلی و با سوابقی چون مشاور عالی شهردار تهران، عضور شورای سیاستگذاری مرکز ترویج یاد، نام و اندیشه حضرت امام خمینی(س) در شهرداری تهران ، معاون آموزشی عقیدتی سیاسی ناجا، ریاست دانشگاه علوم انتظامی کشور، ریاست دانشگاه علوم و فنون دریایی سپاه با تالیف بیش از 950 عنوان کتب مدیریتی آموزشی فرهنگی اجتماعی بعنوان حتما ترین گزینه سکانداری ساختمان سفید استانداری از اون نام برده می شود.
به دلیل ارتباطات سیاسی و شناخت روسای قوا از شخصیت علمی اجرایی وی بدلیل شناخت استراتژیک منطقه شمال کشور بواسطه سابقه پژوهش و تحلیل  در موسسه اندیشه عمل  پویا مدل مدیریتی برای عبور از بحران ها پیشنهاد داده است و سالهای سال برای اعتلای ایران و به ویژه مازندران پژوهش کرده و راهکار برای حل مسائل ارائه داده است.
در موسسه تبیین آفاق پویا سالیان سال در حوزه مهارت‌های مدیریتی فعالیت کرده است و آسیب های اجتماعی پژوهش داشته است ودر مورد آسیب های مواد مخدر تالیفات متعدد دارد.
کاکویی را می توان یک سرمایه ملی و ذخیره ای مدیریتی نظام دانست که  می تواند یکی از بهترین گزینه های سکانداری استانداری مازندران باشد که بعنوان فردی توانمند در اداره استان مازندران از او یاد کرد.
با این اوصاف به نظر می رسد، مهدی یونسی رستمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در مازندران از دوستان و نزدیک ترین فرد به پزشکیان و از سویی سردار عیسی کاکویی گزینه آشنا به سردار مومنی وزیر کشور، جدی ترین و محتمل ترین گزینه ها برای تصدی استانداری مازندران محسوب می شوند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان