ثبت ۶ هزار و ۹۷۶ تماس با اورژانس اجتماعی کرمانشاه از ابتدای سال تا کنون

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ثبت ۶ هزار و ۹۷۶ تماس با اورژانس اجتماعی استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

ثبت 6 هزار و 976 تماس با اورژانس اجتماعی کرمانشاه از ابتدای سال تا کنون

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 6 هزار و 976 تماس با اورژانس اجتماعی برقرار شده است که بیشترین تماس مربوط به افراد نیازمند منابع درون سازمانی و برون سازمانی و کمترین تماس مربوط به والد آزاری (یک مورد) بوده است.

وی افزود: با اقداماتی در راستای توانمندسازی اقداماتی از جمله: مشاوره دادن در مراکز به صورت حضوری و غیر حضوری، فرصت‌های شغلی با اعطای وام اشتغال، کمک به درمان کودکان بازمانده از تحصیل، میزان تماس ها نسبت به سال گذشته که هشت هزار و 598 تعداد بوده  کاهش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تعداد مراکز در استان، تصریح کرد: در سطح استان 13 مرکز اورژانس اجتماعی فعال وجود دارد که از این تعداد 2 مرکز در شهرستان کرمانشاه (سطح یک میدان معلم و سطح 2 بهزیستی شهرستان) و یازده مرکز در شهرستان ها به جز قصرشیرین (نداشتن حد نصاب جمعیت) در حال فعالیت هستند.

شهبازی با بیان این موضوع که مرکز سطح یک به صورت شبانه‌روزی فعال است گفت: 2 مرکز قرنطینه مخصوص خانم‌ها و دختران وجود دارد که به محض ورود مددکاران برای سازماندهی اقدامات لازم را انجام می‌دهند و در صورت فراهم آمدن شرایط بازگشت به خانه انجام می‌گیرد، در غیر اینصورت به مراکز قرنطینه تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: بعد از 21 روز قرنطینه برای تمرکز روی توانمندی ها و سازمان‌دهی خانم‌ها به خانه امن و دختران به خانه سلامت منتقل می‌شوند.

شهبازی اضافه کرد: پس از حداقل یک ماه و حداکثر یک سال بعد انتقال به خانه امن و سلامت یا بازگشت به خانه انجام می‌شود و یا با فراهم آمدن محل زندگی و اشتغال، خانه امن و خانه سلامت را ترک می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان ابراز کرد: با کمبود تجهیزات و  فرسودگی آمبولانس ها که  زمان خریداری آن‌ها سال 1388 بوده و به علت نداشتن امنیت شغلی برای کارکنان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان