هوای استان خنک می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دمای هوا تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد و هوای خنک نیز تا اواخر هفته جاری در استان ماندگار خواهد بود.

هوای استان خنک می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی‌پور در گفتگویی با بیان اینکه روند کاهش دمای هوا تا روز سه شنبه در استان ادامه دارد و هوای خنک نیز تا اواخر هفته جاری در استان ماندگار خواهد بود، اظهارکرد: هم اینک آسمان در اکثر نقاط استان خراسان رضوی صاف است و پدیده جوی خاصی از ایستگاه های هواشناسی استان گزارش نشده است.

وی گفت: به طور کلی وضعیت جوی استان وضعیت به نسبت پایداری خواهد بود و انتظار می‌رود این وضعیت در چند روز آینده نیز ادامه داشته باشد و تنها در نواحی جنوب و جنوب شرق استان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و غبار و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین 14 تا 28 درجه سلسیوس در نوسان بوده و هم اینک دمای هوای مشهد 22 درجه است که بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مشهد نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته همان 28 و 14 درجه سلسیوس خواهد بود.

رضایی‌پور تصریح کرد: فریمان و قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و شهرستان‌ داورزن با بیشینه دمای هوای 38 درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار با 61 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان