بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در نشست کمیسیون امنیت ملی در کرمان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون که در شورای تامین استان کرمان برگزار شد، گفت : در این جلسه عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور همچون قاچاق، اتباع بیگانه و گروهک‌های تروریستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در نشست کمیسیون امنیت ملی در کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،  ابراهیم رضایی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، اظهار کرد: عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو جلسه در استانداری کرمان داشتند.

وی توضیح داد: جلسه اول با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بود که توضیحی درباره وضعیت امنیت در جنوب شرق کشور به نمایندگان ارائه داد.

ایسنا نوشت ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در ادامه کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه‌ای با اعضای شورای تامین استان کرمان برگزار کرد که در این جلسه معاون امنیتی وزیر کشور، استاندار هرمزگان و معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

به گفته وی در این جلسات، عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور از جمله در زمینه قاچاق، اتباع بیگانه، گروهک‌های تروریستی و سایر مسائل امنیتی در این مناطق و حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان