هماهنگ می‌کنم دژاگه به جلسه بیاید؛ اطلاعی از رای پرونده بیرانوند ندارم

مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید هماهنگی لازم را انجام می‌دهد تا دژاگه نشستی را با زنوزی داشته باشد و مطالباتش را دریافت کند.

هماهنگ می‌کنم دژاگه به جلسه بیاید؛ اطلاعی از رای پرونده بیرانوند ندارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات هزینه‌های بسیاری انجام داد اما این باشگاه از سوی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی متهم است که هنوز پول فصل آخری که در این تیم بوده‌اند را پرداخت نکرده است. در همین ارتباط و وضعیت پیرامونی باشگاه تراکتور، سعید مظفری‌زاده گفت وگویی انجام داده است..
به گزارش همشهری، مظفری زاده در خصوص شرایط تراکتور گفت: شرایط تراکتور خوشبختانه خوب است و ما آماده می‌شویم که در لیگ قهرمانان و لیگ برتر مسابقات خود را با موفقیت پشت سر بگذرانیم. بسیار امیدواریم روندمان به خوبی ادامه یابد.
او در خصوص اینکه در مدیریت تراکتور سعی کرده حاشیه‌ها را کم کند تاکید کرد: من از روزی که آمدم سعی کردم به دور از پرداختن به حاشیه در راستای خدمت به تیم تراکتور کار کنم. برای هواداران زحمت بکشیم تا بتوانیم با نتایجی که کسب می‌شود دل آنها را شاد کنیم.

او درباره اینکه آیا تراکتور بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد گفت: ما در حال حاضر تیم مان کامل است اما اگر کادرفنی نیازی به بازیکن داشته باشند اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مظفری زاده در خصوص اینکه قرار است به زودی رای بیرانوند اعلام شود تصریح کرد: من اطلاعی در مورد ندارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه به احتمال فراوان بازی تیم ملی برابر قطر مهرماه در تبریز برگزار خواهد شد گفت: زمین یادگار امام در اختیار باشگاه تراکتور نیست اما ما هر کمکی از دست مان بربیاید انجام خواهیم داد تا بهترین شرایط برای تیم ملی مهیا باشد. آرزوی قلبی ما موفقیت تیم ملی است.

مظفری زاده در خصوص اینکه اعلام کرده بود اگر دژاگه مدرکی دارد که از تراکتور طلبی دارد بیاید تا طلبش را بدهیم،تصریح کرد: من اعلام کردم اشکان دژاگه و هر کس دیگری از باشگاه تراکتور طلبی دارد و مدارک هم دارد بیاید باشگاه. ما هم دوست داریم موضوع اشکان دژاگه حل شود. حالا آقای دژاگه چنین درخواستی دارد من هماهنگ می کنم با آقای زنوزی ایشان تشریف بیاورند و جلسه ای را برگزار کنیم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان