ماهان شبکه ایرانیان

مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰درصد زمین‌های داخل بافت شهری خاکعلی اوقافی می باشد و رفع مشکلات آن ضروری است.

مشکل زمین‌های اوقافی شهر خاکعلی رفع شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «سالار آبنوش» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم خاکعلی،  ضمن درجریان  قرارگرفتن مشکلات مردم بخش بشاریات اظهار کرد: خاکعلی 22 سال است  به شهر تبدیل شده اما مشکلات فاضلاب شهری، معابر نامناسب، نبود روکش آسفالت برخی راه ها و همچنین مسئله برق از جمله مواردی است که به عنوان مطالبات مردمی مطرح شده است.

آبنوش با اشاره به دغدغه و مطالبه مردم درخصوص زمین های اوقافی خاطرنشان کرد: وقف یک سرمایه دینی است و قطعا مردم با وقف به عنوان یک مسئله دینی نه تنها مشکلی ندارند بلکه از آن حمایت هم می کنند، اما خواستار شفافیت در این زمینه هستند و نخستین خواسته خود را مشاهده وقف نامه عنوان کرده اند که مطالبه ای بحق است.

وی افزود: طبق اعلام مسئولان بخش بشاریات، 90درصد زمین‌های داخل بافت شهری خاکعلی اوقافی است که مشکلات فراوانی را برای مالکین و همچنین مدیریت شهری به وجود آورده است و به اذعان مدیریت شهری خاکعلی، جلوی رشد و توسعه شهر و ساخت و سازها گرفته شده است و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دیگر راغب به سرمایه‌گذاری نیستند که لازم است در این زمینه چاره اندیشی شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد ماشینهای سنگین از چهار سمت شهر خاکعلی و آسیب به جاده اصلی این شهراظهار کرد:  با توجه به لزوم پیگیری و رفع آسیب به آسفالت شهر خاکعلی؛ در پیگیری اخیراز وزارت راه و شهرسازی 14هزار تن قیر رایگان برای سه شهرستان قزوین،  آبیک و البرز سهمیه اختصاص یافت که بخش بشاریات نیز از آن بهره مند خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان