مدیرعامل یاسین‌پیشرو: بازیکنانم با افرادی از استان تبانی کردند نه تاسیسات دریایی!

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم می گوید منظورش از تبانی بازیکنانش این نبوده که آن ها با باشگاه تاسیسات دریایی همدستی کرده اند.

مدیرعامل یاسین‌پیشرو: بازیکنانم با افرادی از استان تبانی کردند نه تاسیسات دریایی!

به گزارش ایسنا،‌ هشت بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان قبل از بازی با تیم تاسیسات دریایی اردوی تیم را ترک کرده و مقابل یاران شمسایی نیز به میدان نرفتند. به دنبال این اتفاق، علی رحمانی مدیرعامل باشگاه در اظهاراتی عجیب، اعتصاب بازیکنانش را مشکوک به تبانی دانست. مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی نیز در گفت‌وگو با ایسنا واکنش تندی به اظهارات رحمانی نشان داد و گفت با تهمت زنندگان برخورد خواهد کرد.

اما علی رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهاراتش توضیح داد: ابتدا باید بگویم حرفم را پس نمی‌گیرم و تمام صحبت‌هایی که از من منتشر شده، صحت دارد اما منظور من تبانی در لیگ نبوده و اینکه به یک باره هشت بازیکن اعتصاب کنند و رای کمیته انضباطی هم علیه ما صادر شود، مشکوک به همدستی بازیکنان تیم با برخی افراد از داخل استان است. نه اینکه بازیکنان بخواهند با باشگاه تاسیسات دریایی تبانی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه بازیکنان حق اعتصاب نداشتند، عنوان کرد: شدیدترین مجازات و تنبیه را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم. ضمنا شاید برخی فکر کنند حیدریان مطالباتش را دریافت کرده و اعتصاب نمی‌کند اما او هم وضعیت مشابه بقیه دارد اما از جان و دل مایه می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده نیز تیمداری خواهد کرد یا نه، به ایسنا گفت: قطعا تیم‌داری خواهیم کرد و الان امتیاز تیم در اختیار هیات فوتبال قم است. همچنین کارهای گذاشتن ضمانت نزد اداره کل ورزش و جوانان استان قم انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر