مدل پالتو برای بانوان شیک‌پوش

مدل پالتو یکی از گزینه‌هایی است که در فصول سرد اغلب خانم‌ها و آقایان به دنبال آن می‌گردند. با آمدن فصل سرما استفاده از پالتوهای زمستانی در میان پوشاک گرم حرف اول را می‌زند

مدل پالتو برای بانوان شیک‌پوش

مدل پالتو یکی از گزینه‌هایی است که در فصول سرد اغلب خانم‌ها و آقایان به دنبال آن می‌گردند. با آمدن فصل سرما استفاده از پالتوهای زمستانی در میان پوشاک گرم حرف اول را می‌زند. هرسال پالتوهای جدیدی با رنگ‌های روز وارد بازار می‌شوند، در این میان باید توجه داشت که برای چه مکانی از چه پالتویی باید استفاده کنیم. برای دانستن این ترفندها با روزچین همراه باشید.

زنان با سلیقه
مدل‌های زیبای پالتو برای سرمای زمستان

طبعا در محل کار یا دانشگاه نمی‌توان رنگ‌های خیلی روشن و مدل‌های مجلسی پوشید. توجه به این مسئله در خرید پالتوهای زمستانی بسیار مهم است. داشتن یک کت یا پالتو زمستانی ساده که علاوه بر استایل، مجلسی هم باشد برای هر خانمی لازم است. مدل‌های کلاسیک و اسپرت به دلیل سادگی در طرح و تزیینات به کار رفته، مورد پسند هر سبک و سلیقه‌ای هستند.

نکاتی پیرامون مدل پالتو

اهمیت جنس و رنگ در لباس ها
دقت به جنس و رنگ پالتوها هنگام خرید ضروری است

با شروع فصل پاییز و زمستان بازار خرید لباس‌های گرم مخصوصا مدل پالتو گرم‌تر از قبل می‌شود. اما قبل از انتخاب مدل پالتو بهتر است به چند نکته توجه کنیم. اگر به فکر خرید پالتوی تک لایه هستید، دقت کنید که پالتوی مورد نظر یک سایز از خودتان بزرگتر باشد. چون ممکن است زیر آن لباس‌های ضخیم زمستانی بپوشید و حرکت برایتان دشوار شود.

پالتوهای یک لایه حکم یک پوشش ضد آب را دارند. در پالتوهای دو لایه، لایه‌ی زیرین برای گرم نگه داشتن و لایه‌ی بیرونی برای جلوگیری از نفوذ آب است. بلندی و قد پالتو هم مهم است. معمولا آقایان انواع بلند و خانم‌ها مدل‌های کوتاه‌تر را ترجیح می‌دهند.

انتخاب رنگ به سلیقه شخصی فرد برمی‌گردد. اما به یاد داشته باشید که لباس‌های تیره رنگ بیشتر از لباس‌های روشن، گرما جذب می‌کنند. پالتوهای ساده و بدون کلاه برای لاغراندام‌ها، پالتوهای آبشاری و بلند، برای افرادی که توپر هستند، پیشنهاد می‌شود.

دقت به جنس پالتوها

زیباترین پالتوها
نمونه‌هایی از بهترین پالتوهای پاییزی

نوع و کیفیت پارچه از نکات مهمی است که باید در انتخاب پالتو به آن دقت کنید. پالتوهای پاییزی و زمستانی جنس‌های مختلفی از جمله کتان، چرم، بافتنی و پشمی دارند. هر سال مدل پالتو جدید با رنگ‌های روز وارد بازار می‌شوند.

اگر برای خرید پالتو می‌خواهید پول زیادی هزینه کنید، مدل پالتو پارچه‌ای مانند کشمیر را انتخاب کنید. پارچه‌ای مانند کشمیر که در عین حال ‌‌که حسابی گرم و سبک است می‌تواند انتخاب مناسبی باشد، اما قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد.

پالتوهای چرمی بسیار مجلسی هستند. اما تنها به دلیل قیمت بالا، افراد کمتری به سراغ آنها می‌رود. پارچه‌های پشمی مانند یک عایق، گرما را حفظ می‌کنند. پارچه‌های پشمی در برابر کثیفی، گرد و خاک و ساییدگی مقاوم هستند. جالب‌تر اینکه می‌توانند بدون این که خیلی سنگین شوند رطوبت زیادی را به خود جذب کنند.

قد پالتو در خانم ها
توجه به قد پالتوها برای افراد مختلف

مطمئنا همه موافق هستید که یکی از زیبایی‌های زمستان، پالتوها و بافتنی‌های مخصوص این فصل سرد و خاطره‌انگیز است. امیدوارم با انتخاب پالتوهای زیبا و مناسب، زمستان دل‌انگیزی را پشت سر بگذارید. راستی، شما در زمان خرید پالتو به چه مواردی دقت می‌کنید؟

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر