دبیر شوراى ارتقاى آگاهى‌هاى عمومى معاونت اجتماعى قوه قضاییه خبرداد

اختصاص ١١٠ هزار ثانیه از شبکه‌هاى سراسرى به برنامه‌های ارتقای آگاهی‌های عمومی

افتخارى با اشاره به اقدامات معاونت پیشگیری از وقوع جرم در حوزه ارتقای آگاهی‌های عمومی، گفت: در حوزه هنر پویا نمایى، موشن گرافى و اینفوگرافى ١١٠ هزار ثانیه از شبکه‌هاى سراسرى اختصاص پیدا کرده است.

پیشگیری از وقوع جرمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، صبح امروز نشست خبرى چهارمین دوره انتخاب آثار برتر سى و هفتمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیرى از آسیب هاى اجتماعى برگزار شد.

مهدى افتخارى دبیر شوراى ارتقاى آگاهى‌هاى عمومى معاونت اجتماعى و پیشگیرى از وقوع جرم قوه قضاییه ضمن تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامى گفت: معاونت پیشگیرى از وقوع جرم با شعار نهضت پیشگیرى و همت همگانى تلاش کرده در حوزه‌هاى مختلف براى پیشگیرى از وقوع جرم، اقدامات نوینى را انجام دهد.

وى ادامه داد: در حوزه هنر پویانمایى، موشن گرافى و اینفوگرافى ١١٠ هزار ثانیه از شبکه‌هاى سراسرى را به خود اختصاص داده و در این موضوع بخش آموزش و ارتقای آگاهى هاى عمومى را داشته‌ایم.

افتخارى خاطرنشان کرد: همه این کلیپ‌ها از شبکه‌هاى استانى بازنشر داده شده و آثار خوبى نیز همراه داشته است.

وى تصریح کرد: سینما مى‌تواند در جامعه بدون ایجاد آسیب براى بیننده تجربه او را منتقل کند و بیننده ضمن تفریح از تجربه‌اى که بدست مى آورد برداشت هاى خود را مى کند و عبرت آموزى مى‌شود، لذا این حوزه بسیار براى مهم است.

خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر