دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور:

حمایت از بخش خصوصی در حوزه مدولباس در اولویت است

قبادی، حمایت از فعالیت بخش خصوصی و اعتلای هنر ملی طراحی لباس ایرانی- اسلامی را اولویت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور دانست.

حمایت از بخش خصوصی در حوزه مدولباس در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد ولباس، حمید قبادی در دیدار با دست اندکاران و برگزارکنندگان جشنواره کشوری مد و لباس قزوین، با قدردانی از تلاش‌های مسئولان برگزاری این جشنواره، گفت: در این برهه طلایی مد و لباس در ایران اسلامی‌مان که توانسته‌ایم جنبش و چرخشی رو به جلو را رقم بزنیم، باید سپاسگزار توجه و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این عرصه باشیم که مسیری روشن و آکنده با مهر را در برابر هنرمندانی طراحی و دوخت شکل داده اند.

وی افزود: لازم است تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و موسسات فرهنگی و هنری فعال در حوزه مد و لباس، با برداشتن موانع و نیز همدلی، آثاری فاخر ارزشمند را به جامعه عرضه کنند.

قبادی ادامه داد: بر همه ما تکلیف است، ارتباطی صحیح و مستحکم و مداوم را میان طراحان و صنعت برقرار کرده تا مردم عزیز و مخاطبان در  همه جای دنیا بتوانند از سلیقه و ذائقه  هنر ایرانی بهره‌مند شوند.

 دبیر کارگروه ساماندهی مد ولباس در این دیدار با اشاره به روند مستمر برگزاری جشنواره‌های استانی، افزود: برگزاری مطلوب این رویدادها در سطح استانی، کشوری و بین المللی، پیشرفت این هنر ملی ما را به دنبال خواهد داشت.

قبادی یادآور شد: کار گروه مد و لباس در راستای  اعتلای هنر ملی طراحی لباس ایرانی و اسلامی، از فعالیت های غیر دولتی همواره حمایت کرده و  ضرورت هم افزایی فعالیت‌های مشترک را در اولویت قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر