سعید جلیلی فورا جواب ظریف را داد /عجب!

سعید جلیلی به اظهارات ظریف درباره برجام که در میزگرد سیاسی پزشکیان مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

سعید جلیلی فورا جواب ظریف را داد /عجب!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی عصر امروز - سه شنبه - در جمع مردم شهریار اظهار کرد: همان کشوری که می گفت فشار حداکثری بر ایران، مقام رسمی اش اعلام کرد که این راهبرد فشار حداکثری، شکست فاحش خورد. این موفقیت ملتی است که خودش را باور دارد.

بنا به روایت ایسنا، وی بیان کرد: در اینجا دو نگاه داریم. یک نگاه می گوید که می توانم و او را شکست می دهم و نه تنها در دفاع مقدس و دفاع از حرم بلکه در همین عرصه های اقتصادی موفقیت بزرگ رقم می زنم.

جلیلی افزود: جالب است امروز شنیدم یک نفر بیان کرده که این موفقیت ما نبوده است؛ خود آمریکا می گوید راهبرد ما شکست خورده بعد امروز یکی گفته است خود بایدن نخواسته این کار ممانعت از فروش نفت ایران را بکند؛ عجب! این دو نگاه است که آینده کشور را تعیین می کند.

نامزد انتخابات ریاست جهودی ادامه داد: خود بایدن نخواسته است؟ اولا اگر خود بایدن نمی خواسته، پس چرا در آن 9 ماهی که شما در کار بودید، این کار (فروش نفت) را نکردید؟ این را جواب بدهید. ثانیا خود بایدن اذعان کرده که نه تنها یکی از تحریم های ترامپ را کم نکرد بلکه در همین مدت ده ها تحریم دیگر افزوده است.

وی همچنین گفت: شماهایی که می گفتید تحریم را برمی داریم وقتی دولت را تحویل گرفتید، 800 تحریم اضافه شد به تحریم های قبلی. با این حال خود دشمن می گوید راهبرد ما شکست فاحش خورد؛ خود وزیر خارجه‌شان در سنای آمریکا گفت ایرانی ها توانسته اند اما این فرد باز می گوید ما نتوانسته ایم.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان