پیام ویدیویی پزشکیان خطاب به مردم؛ همراه شما برای نجات ایران تلاش خواهم کرد/یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم

مسعود پزشکیان گفت: ما یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم. با کمک شما و همه عزیزان در این کشور هستند، از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها دست به دست هم بدهیم و برای ایران و برای نجات کشورمان تلاش کنیم تا فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی را از بین ببریم.

پیام ویدیویی پزشکیان خطاب به مردم؛ همراه شما برای نجات ایران تلاش خواهم کرد/یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان با انتشار ویدیوی خطاب به مردم گفت: از اعماق وجودم به شما زنان، مردان و دختران و پسران و فرزندانم درود می فرستم، از اینکه نتوانستم در مدت کوتاهی که فرصت کوتاهی برای تبلغات و عرضه گفتگوها بود خدمت شما برسم شرمنده‌ام. از پشت این دوربین و از تصویری که شما از موبایل‌ها خواهید دید، با شما چند کلام صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: اقبال لاهوری یک شعر زیبایی دارد که می‌گوید: «مانند صبا خیز و وزیدن دگر آموز/ دامان گل و لاله کشیدن دگر آموز/ اندر دلک غنچه خزیدن دگر آموز/ موئینه به بر کردی و بی ذوق تپیدی/ آنگونه تپیدی که بجائی نرسیدی/ در انجمن شوق تپیدن دگر آموز».

او گفت: ما یک بار دیگر باید برخیزیم و طرحی نو در اندازیم. با کمک شما و همه عزیزان در این کشور هستند، از همه قومیت‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها دست به دست هم بدهیم و برای ایران و برای نجات کشورمان تلاش کنیم تا فقر، دروغ، تبعیض و بی‌عدالتی را از بین ببریم.

مسعود پزشکیان گفت: امیدوارم حضور شما در پای صندوق‌های رای، فریاد جدیدی باشد برای تغییر در نگاه و رفتار و گفتگو و تقسیم و تخصیص منابع. من را به خاطر اینکه نتوانستم خدمت شما برم ببخشید. همراه شما برای نجات ایران تلاش خواهم کرد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان